Programarea Monarch este o metodă de control al minţii utilizată de numeroase organizaţii cu scopuri secrete. Aceasta este o continuare a proiectului elaborat de CIA si testat pe civili si militari, MK-ULTRA. Metodele sunt sadice (scopul său este de a traumatiza victima) şi rezultatele sunt oribile: crearea unui sclav cu mintea controlată, care poate fi declanşată oricând pentru a efectua orice acţiune cerută de programator. Tehnica controlului minţii cuprinde elemente de abuzuri prin rituale satanice (SRA) şi tulburări de personalitate multiplă (MPD), utilizând o combinaţie de psihologie, neuroştiinţe şi ritualuri oculte pentru a crea sclavi cu o personalitate alter-ego care pot fi manipulaţi prin programare. Sclavii Monarch sunt utilizaţi în domenii cum ar fi sclavia militară, sex şi industria divertismentului de mai multe organizaţii care sunt în legătură cu elita mondială.
Origini
Una dintre cele mai vechi scrieri cu referire la utilizarea ocultismului pentru manipularea mintii poate fi găsită în "Cartea egipteană a morţilor". Este o compilaţie de ritualuri, puternic studiată de către
societăţile secrete, care descrie metode de tortură şi de intimidare (pentru a crea traumatisme), utilizarea de potiuni (droguri) şi vrăji (hipnotism), în cele din urmă rezultând sclavia totală a iniţiatului. Alte evenimente care sunt atribuite magiei negre, vrăjitoriei şi posesiei demonice (în cazul în care victima este animată de o forţă exterioară) stau de asemenea la baza programării Monarch. Totusi, in secolul XX controlul minţii a devenit o ştiinţă, în sensul modern al termenului, în cazul în care mii de subiecţi au fost observaţi sistematic, documentaţi şi experimentaţi. Primele studii metodice privind trauma bazată pe controlul minţii au fost realizate în lagărele de concentrare naziste de către medicul german Josef Mengele, celebru pentru experimentele umane sordide din lagărele de concentrare, în special pe gemeni. O parte din munca sa, care este rareori menţionată, este cercetarea sa privind controlul minţii. Cercetările sale au servit ca bază pentru programul numit MK-ULTRA fiind confiscate de către aliaţi.
MK-ULTRA
Proiectul MK-ULTRA a fost demarat de la începutul anilor 1950, pană cel puţin la sfârşitul anilor 1960, folosind ca subiecţi de testare cetăţeni americani şi canadieni. Au fost publicate dovezi care indică faptul că proiectul MK-ULTRA a implicat utilizarea de metodologii pentru a manipula stadiul mental şi a modifica funcţiile cerebrale, inclusiv prin administrarea mascată de medicamente şi alte substanţe chimice, deprivarea senzorială, izolare şi abuz verbal şi fizic.Cele mai mediatizate experimente realizate de MK-ULTRA a implicat administrarea de LSD pe subiecţi umani nevoluntari, inclusiv angajaţi CIA, personal militar, medici, alţi agenţi guvernamentali, prostituate, bolnavi psihici, în scopul de a le studia reacţiile. Experimentele care implică electroşocuri violente, tortura fizică, mentală şi de abuz au fost utilizate sistematic pe mai mulţi subiecţi, inclusiv pe copii. Deşi obiectivele admise de proiect au fost de a dezvolta metode de tortură şi interogare pentru a le folosi pe duşmanii ţării, unii istorici au afirmat că proiectul a urmărit să creeze "Candidatul manciurian", programat pentru a efectua diverse acte, cum ar fi asasinate şi alte misiuni sub acoperire.
MK-ULTRA a fost adus la lumină de diverse comisii, în anii 1970, inclusiv de Comisia Rockefeller din 1975. Deşi se susţine că CIA a oprit astfel de experimente după aceste comisii, unii investigatori afirmă că proiectul este continuat şi programarea Monarch a devenit succesoarea acestuia.
Programarea Monarch
Deşi nu a existat niciodată admiterea existenţei programării Monarch, cercetători de frunte au studiat folosirea traumei pe anumiţi subiecţi cu scopul de a-i controla mental. Unii supravieţuitori, cu ajutorul unor terapeuti, au reuşit să se "dezamorseze" şi să prezinte detalii îngrozitoare ale tratamentelor la care au fost supuşi. Sclavii Monarch sunt folositi în principal de către organizaţii pentru a efectua sarcini specifice, fără să pună la îndoială comenzile, fără să-si amintească acţiunile lor şi, dacă sunt descoperiti comit suicid în mod automat. Ei sunt perfecti ca ţapi ispăşitori pentru asasinate la nivel înalt ( Sirhan Sirhan), candidaţii ideali pentru prostituţie, sclavie şi de productii de filme XXX.
Programatorii Monarch provoaca traume intense subiecţilor prin utilizarea de electrosocuri, tortura, abuzuri, în scopul de a-i forţa să se disocieze de realitate -o solutie ideala pentru unele persoane atunci când se confruntă cu dureri insuportabile. Capacitatea subiectului de a disocia este o cerinţă majoră şi care este, aparent, cel mai uşor de găsit în copii care provin din familii abuzate mai multe generatii la rand. Disocierea mintală permite crearea de "compartimente" in psihicul subiectului, care pot fi programate şi declanşate la cerere.
Originile numelui
Programarea Monarch este denumită după fluturele monarh - o insectă care îşi începe viaţa cu un stadiu larvar de omidă (reprezentând potenţialul nedezvoltat), un stadiu inactiv de pupă (de programare), şi o metamorfoză spectaculoasă în fluture (sclav Monarch).
Metoda de programare
Subiectul este numit "sclav" de catre programator, care, la rândul său, este perceput ca "maestru" sau "Dumnezeu." Aproximativ 75% sunt de sex feminin deoarece posedă o toleranţă mai mare pentru durere şi au tendinţa de a disocia mai uşor decât bărbaţii. Programatorii Monarch cauta compartimentarea şi separarea psihicului subiectului în multiple alter ego-uri, folosind o multitudine de tehnici: de abuz şi tortură, inchiderea in în cutii, cuşti, sicrie, etc. (de multe ori, cu o deschidere pentru aer sau un tub de oxigen), legarea cu frânghii, lanţuri, cătuşe,extreme de căldură şi de frig, inclusiv submersie în apă, gheaţă şi produse chimice, jupuirea straturilor superficiale ale pieli, inţepare, lumina orbitoare, electroşocuri, ingestia forţată a fluidelor din organism (sânge, urină, fecale, carne, etc), spânzurarea în poziţii dureroase, privarea de somn, hrană sau lichide, droguri pentru a crea iluzie, confuzie, amnezie - adesea prin injectare, ingestia de substanţe chimice toxice pentru a crea durere sau a se inbolnăvi, inclusiv agenţi chimioterapici, membre trase sau dislocate, aplicarea de serpi, paianjeni, larve, şobolani şi alte animale pentru a induce teamă şi dezgust, asfixiere prin sufocare sau inec cu resuscitare imediată, prejudicii sau ameninţări de prejudicierea familiei, ale prietenilor, utilizarea de iluzii si realităti virtuale pentru a-i crea confuzie si a-l face o persoană necredibilă in cazul unei deconspirări etc.
O dată ce disocierea personalitătii are loc, se creează o "lume internă" si alter ego-urile pot fi programate folosind instrumente, cum ar fi muzica, filme (mai ales producţiile Disney) şi basmele. Aceste ajutoare audio-vizuale consolidează procesul de programare prin imagini, simboluri, semnificaţii şi concepte, programatorul folosindu-se de ele pentru a declansa alta personalitate. Cele mai comune imagini observate de sclavi sunt copaci, Arborele vieţii cabalistic, bucle infinite, simboluri vechi, panza de paianjen, oglinzi, măşti, castele, labirinturi, demoni, fluturi, iepurasi, ceasuri, roboţi, pantofi si rochii de culoare rosie. Unele din filmele folosite în programarea Monarch includ Vrăjitorul din Oz, Alice in Tara Minunilor, Pinocchio si Frumoasa Adormita. De exemplu, prin vizionarea Vrăjitorului din Oz este învăţat că "undeva peste curcubeu" este "fericit", este locul unde trebuie să meargă pentru a scăpa de traumele insuportabile la care este supus.
Niveluri de programare
Nivelurile de programare Monarch identificate sunt numite după undele cerebrale (EEG), asociate cu acestea.
ALPHA - este considerat nivelul de bază, caracterizat prin retenţie de memorie extrem de pronuntată, putere fizică şi acuitate vizuală. Programarea Alpha se realizează prin împărţirea deliberată a personalitătii. In esenţă, cauzează divizarea creierului stânga-dreapta, pentru a permite apoi uniunea programată de stânga şi de dreapta prin stimularea neuronilor.
BETA este utilizat ca programare "sexuală" (sclavi). Această programare elimină toate convingerile morale învăţate si stimulează instinctul primitiv, lipsit de inhibitii. Personalitatea "pisică" poate ieşi la acest nivel. Cunoscută ca programarea Kitten, aceasta este tipul cel mai vizibil de programare ale unor celebrităţi de sex feminin, modele, actrite si cantărete care au fost supuse la acest tip de programare.
DELTA este cunoscut ca programarea "criminal" şi a fost iniţial dezvoltat pentru instruirea agenţilor speciali sau a soldatilor de elită în operaţiuni sub acoperire. Subiectii sunt lipsiti de teamă şi sunt foarte sistematici pentru îndeplinirea misiunilor. Primesc instrucţiuni de suicid (de auto-distrugere) la acest nivel.
THETA este programarea "psihica". Subiectii sunt programati pentru a avea abilitati telepatice si psihice mult mai mari.Din cauza limitărilor sale evidente, s-au creat si se folosesc diferite sisteme electronice (bio-implanturi cerebrale) Acestia sunt utilizati în combinaţie cu calculatoare performante şi sisteme sofisticate de urmărire prin satelit.
Multe dintre tehnicile de programare perfectionate in aceste experimente sunt aplicate pe scară largă prin intermediul mass-media. Stirile, filmele, videoclipurile muzicale, reclamele şi emisiunile de televiziune sunt concepute cu ajutorul celor mai avansate tehnici de programare mentală.
Bibliografie: Ron Patton-Project Monarch; Ellen P. Lacter-The Relationship Between Mind Control Programming and Ritual Abuse; Ellen P. Lacter - Kinds of Torture Endured in Ritual Abuse and Trauma-Based Mind Control
Metoda de programare
Subiectul este numit "sclav" de catre programator, care, la rândul său, este perceput ca "maestru" sau "Dumnezeu." Aproximativ 75% sunt de sex feminin deoarece posedă o toleranţă mai mare pentru durere şi au tendinţa de a disocia mai uşor decât bărbaţii. Programatorii Monarch cauta compartimentarea şi separarea psihicului subiectului în multiple alter ego-uri, folosind o multitudine de tehnici: de abuz şi tortură, inchiderea in în cutii, cuşti, sicrie, etc. (de multe ori, cu o deschidere pentru aer sau un tub de oxigen), legarea cu frânghii, lanţuri, cătuşe,extreme de căldură şi de frig, inclusiv submersie în apă, gheaţă şi produse chimice, jupuirea straturilor superficiale ale pieli, inţepare, lumina orbitoare, electroşocuri, ingestia forţată a fluidelor din organism (sânge, urină, fecale, carne, etc), spânzurarea în poziţii dureroase, privarea de somn, hrană sau lichide, droguri pentru a crea iluzie, confuzie, amnezie - adesea prin injectare, ingestia de substanţe chimice toxice pentru a crea durere sau a se inbolnăvi, inclusiv agenţi chimioterapici, membre trase sau dislocate, aplicarea de serpi, paianjeni, larve, şobolani şi alte animale pentru a induce teamă şi dezgust, asfixiere prin sufocare sau inec cu resuscitare imediată, prejudicii sau ameninţări de prejudicierea familiei, ale prietenilor, utilizarea de iluzii si realităti virtuale pentru a-i crea confuzie si a-l face o persoană necredibilă in cazul unei deconspirări etc.
O dată ce disocierea personalitătii are loc, se creează o "lume internă" si alter ego-urile pot fi programate folosind instrumente, cum ar fi muzica, filme (mai ales producţiile Disney) şi basmele. Aceste ajutoare audio-vizuale consolidează procesul de programare prin imagini, simboluri, semnificaţii şi concepte, programatorul folosindu-se de ele pentru a declansa alta personalitate. Cele mai comune imagini observate de sclavi sunt copaci, Arborele vieţii cabalistic, bucle infinite, simboluri vechi, panza de paianjen, oglinzi, măşti, castele, labirinturi, demoni, fluturi, iepurasi, ceasuri, roboţi, pantofi si rochii de culoare rosie. Unele din filmele folosite în programarea Monarch includ Vrăjitorul din Oz, Alice in Tara Minunilor, Pinocchio si Frumoasa Adormita. De exemplu, prin vizionarea Vrăjitorului din Oz este învăţat că "undeva peste curcubeu" este "fericit", este locul unde trebuie să meargă pentru a scăpa de traumele insuportabile la care este supus.
Niveluri de programare
Nivelurile de programare Monarch identificate sunt numite după undele cerebrale (EEG), asociate cu acestea.
ALPHA - este considerat nivelul de bază, caracterizat prin retenţie de memorie extrem de pronuntată, putere fizică şi acuitate vizuală. Programarea Alpha se realizează prin împărţirea deliberată a personalitătii. In esenţă, cauzează divizarea creierului stânga-dreapta, pentru a permite apoi uniunea programată de stânga şi de dreapta prin stimularea neuronilor.
BETA este utilizat ca programare "sexuală" (sclavi). Această programare elimină toate convingerile morale învăţate si stimulează instinctul primitiv, lipsit de inhibitii. Personalitatea "pisică" poate ieşi la acest nivel. Cunoscută ca programarea Kitten, aceasta este tipul cel mai vizibil de programare ale unor celebrităţi de sex feminin, modele, actrite si cantărete care au fost supuse la acest tip de programare.
DELTA este cunoscut ca programarea "criminal" şi a fost iniţial dezvoltat pentru instruirea agenţilor speciali sau a soldatilor de elită în operaţiuni sub acoperire. Subiectii sunt lipsiti de teamă şi sunt foarte sistematici pentru îndeplinirea misiunilor. Primesc instrucţiuni de suicid (de auto-distrugere) la acest nivel.
THETA este programarea "psihica". Subiectii sunt programati pentru a avea abilitati telepatice si psihice mult mai mari.Din cauza limitărilor sale evidente, s-au creat si se folosesc diferite sisteme electronice (bio-implanturi cerebrale) Acestia sunt utilizati în combinaţie cu calculatoare performante şi sisteme sofisticate de urmărire prin satelit.
Multe dintre tehnicile de programare perfectionate in aceste experimente sunt aplicate pe scară largă prin intermediul mass-media. Stirile, filmele, videoclipurile muzicale, reclamele şi emisiunile de televiziune sunt concepute cu ajutorul celor mai avansate tehnici de programare mentală.
Bibliografie: Ron Patton-Project Monarch; Ellen P. Lacter-The Relationship Between Mind Control Programming and Ritual Abuse; Ellen P. Lacter - Kinds of Torture Endured in Ritual Abuse and Trauma-Based Mind Control
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu