STOP manipulării
Din ciclul "vom gândi și vom fi liberi"
sâmbătă, 26 iulie 2014
Despre avioane si despre rusi in general
Cristina Chilcos
via
Miruna Silva
23 iulie la 21:13
Va rog cititi intai si dupa , comentati !
Prăbuşirea Boeing-ului a coincis cu trecerea unui satelit american deasupra Ucrainei
Perioada prăbuşirii avionului malaiezian de pasageri Boeing în regiunea Doneţk...
ROMANIAN.RUVR.RU
Îmi place
Îmi place
·
·
Distribuie
Lui
Virgil Iordache
şi lui
Anghel Dan Barbu
le place asta.
Posea Nicolae Viorel
Pai daca insusi IGOR STRELKOVa recunoscut ca el a facut asta. de ce tot incercati si insistati sa justificati poporul asta de asasini? Popor ce de cand se afla pe fata pamantului a facut doar rau...
24 iulie la 23:23
·
Nu-mi mai place
·
1
Ioan Ionuț
Da, a eliberat Romania de 3 ori; in 1877, in 1916, in 1944. Ne-au ajutat sa pornim pe directia socialismului si sa dezvoltam o economie puternica (sa ne gandim numai ca au construi in 20 de ani 4.400.000 de apartamente distribuite gratis sau cumparate in rate cu max. 30 % din slariul minim).
Au venit atlanto-sionistii si tara arata ca un desert. Dezastru, foamete, disperare, oameni cautandu-si painea in toate cotloanele lumii. Cati au gasit-o?
A exista un singur an in care imperialistii sa nu duca un razboi de cotropire, sa nu omoare mii sute de mii de oameni, sa nu acapareze bogatiile acestora? Chiar in acest moment fiarele lumii sunt la vanat.
Acesti nemernici trebui exterminati. Avem mare speranta in Maica Rusie ca o va face.
Cine a dat ordin piotului sa vireze spre zona separatista, sa o survoleze pe distanta maxima si sa iasa spre bazele navale rusesti?
RUSIA NU E LIBIA SAU IRAQ, cred ca incep sa inteleaga imperialistii.
24 iulie la 23:53
·
Editat
·
Îmi place
·
1
Horia Grancea
Ioan Ionuț
, Toate cele 3 exemple date de tine mai sus sunt toatal gresite !
sa le iau pe rand ... mai intai momentul 1877 spui tu ca rusii ne-au scapat de turci? ... ce ai zice sa fie tocmai invers ? Sunt intr-un mare dubiu daca tu chiar nu stii adevarul sau daca ai un interes sa il prezinti distorsionat in favoarea rusilor ... sper sa fie doar nestiinta ta ...
iata pe ce ma bazez ...
O parte din trupele rusesti intrase in panica, Marele Duce Nicolae al Rusiei si-a mutat cartierul general, iar insasi tarul Alexandru II-lea era gata sa se retraga peste Dunare.
In telegrama catre Carol, Marele Duce Nicolae al Rusie a scris: ”Turcii, adunand cele mai mari mase de trupe la Plevna, ne zdrobesc. Rog sa faci fusiune, demonstrațiune si, daca se poate, sa treci Dunarea cu armata dupa cum doresti. Intre Jiu si Corabia demonstratiunea aceasta este neaparat necesara pentru inlesnirea miscarilor mele. Nicolae”.
Principele Carol a taraganat venirea Armatei Romane pina in momentul in care Marele Duce Nicolae al Rusiei nu a solicitat exact ajutor militar romanesc pentru Plevna. Urma sa aiba loc Batalia de la Plevna in care victoria armatei romane va pune bazele independentei Romaniei.
http://a1.ro/.../19-iulie-1877-marele-duce-nicolae-al...
19 iulie 1877: Marele Duce Nicolae al Rusiei a cerut ajutorul armatei romane intr-o scrisoare...
a1.ro
O parte din trupele rusesti intrase in panica, Marele Duce Nicolae al Rusiei si-
...
Vezi mai mult
22 ore
·
Editat
·
Îmi place
·
3
·
Şterge previzualizarea
Horia Grancea
Momentul 1916
România și-a negociat cu grijă condițiile pentru intrarea în război de partea Aliaților. Astfel, Bucureștiul cerea recunoașterea drepturilor României asupra teritoriului Transilvaniei, care fusese încorporat în Regatul Ungariei în 1867, (Vedeți și: Istoria Transilvaniei ).
Aliații au acceptat condițiile românilor în vara anului 1916. Dacă România s-ar fi alăturat efortului aliat de război mai devreme în acel an, mai înainte de declanșarea Ofensivei Brusilov, era foarte posibil ca rușii să fi reușit să obțină o mare victorie.[7] Anumiți istorici militari apreciază că Rusia a întârziat aprobarea cererilor României, deoarece se temea că va fi pusă în discuție și situația teritoriului smuls din trupul Moldovei în 1812, Basarabia.[8]
*** Si iata mai exact AJUTORUL RUSESC .***
Când bolșevicii au cucerit puterea în urma Revoluției din Octombrie și au semnat cu germanii Tratatul de la Brest-Litovsk, România a fost lăsată complet izolată și încercuită de forțele ostile, neavând altă opțiune decât să iasă la rândul ei din război și să accepte condițiile umilitoare ale Păcii de la București. După ofensiva încununată cu succes de la Salonic care a avut ca rezultat scoaterea din război a Bulgariei, România a reintrat în război pe 10 noiembrie 1918, cu doar o zi mai înainte ca războiul să se încheie în vest.
Pe 27 martie 1918, Sfatul Țării din Basarabia a proclamat unirea cu România cu o majoritate a voturilor.[10] Pe 14 octombrie, reprezentanții populației din Bucovina a votat pentru unirea cu Țara (unirea realizându-se pe 15 noiembrie), iar pe 1 decembrie același an, și reprezentanții românilor și sașilor din Transilvania a adoptat proclamația de la Alba Iulia de unire cu Regatul Român.
23 ore
·
Editat
·
Îmi place
·
3
Horia Grancea
Despre momentul 1944 este cel mai greu sa vorbesc avand in vedere distanta intre adevar si spusele tale ... dar incerc sa atac si de aceasta data doar ideile si sa nu zic nimic rau despre tine.
Mai intai trebuie spus ca trecerea Romaniei in sfera de influenta a Moscovei a fost rezultatul unei intelegeri intre Anglia SUA si URSS
Cel mai bun exemplu este Grecia care avea un partid comunist adevarat nu ca la noi o adunatura de agenti...si totusi Grecia nu a devenit comunista pentru ca nu era prinsa in plan.
- Alta minciuna este aceea ca dupa intrarea in sfera Moscovei rusii ne-au ajutat sa dezvoltam o economie puternica ! TOTAL FALS rusii ar fi vrut ca Romania sa ramana o tara eminamente agrara ...un furnizor de alimente ieftine si o piata de desfacere a industriei lor ... Numai ca planul a fost dejucat de o serie de agenți ai lui Moruzov infiltrați in partidul comunist. Intre care cei mai importanți au fost Botnaras si Dej ... Cei interesati pot urmari declinul diplomatic si economic al României după moartea lui Botnaras.
22 ore
·
Editat
·
Îmi place
·
4
Horia Grancea
Sper din suflet ca Romania sa isi regrupeze forțele după umilitoarea înfrângere pe linie informativa suferita in 89 si sa isi poată iar apara propriile interese asa cum a făcut-o in trecut, indiferent de formele de conducere impuse noua de puterile lumii.
22 ore
·
Editat
·
Îmi place
·
4
Horia Grancea
Ioan Ionuț
... un comentariu separat merita si ideea ta ca ...
Au venit atlanto-sionistii si tara arata ca un desert.
Sper sa apuc ziua cand vei intelege ca si Rusia este parte a jocului alături de cei pe care tu ii vezi ca forță a răului. Sper sa înțelegi odată ca nimic bun nu ne-a venit din afara ci numai si numai din munca si jertfa poporului roman !!!
22 ore
·
Editat
·
Îmi place
·
4
Ioan Ionuț
Horia, istoria tine de autor si atat. Pe noi ne-a ajutat aproape numai jocul de interese ale marilor puteri data fiind situarea geografica.
Intrebarea mea e de ce nu am devenit noi niciodata o mare putere? Pentru ca ne scriem o multime de istorii; fiecare cu adevarul lui.
Partea Rusiei din jocul actual mondial e numai urmarea celei mai mari tradari din istorie, a lui Gorbaciov. Altfel, acum am putea fi o putere economica importanta regland inteligent si democratic cursul socialismului.
14 ore
·
Îmi place
·
1
Cristina Chilcos
Toti aveti dreptate ,numai ca noi trebuie sa fim pro Romania ! si asta se face numai spunand adevarul ! Adevarul este ca se doreste un razboi in care vom fi tinta datorita inteligentei si patriotismului celor care ne conduc !!! si de care nu mai putem scapa mai rau ca de raie ! asa ca ar fi bine sa nu ne mai certam si sa actionam ! sa ne unim toti in jurul unei idei constructive
http://meritocratia.ro
Miscarea Meritocrata
meritocratia.ro
Fundatia Primo, prin Miscarea Meritocrata isi propune sa inlocuiasca actualul si
...
Vezi mai mult
14 ore
·
Îmi place
·
1
·
Şterge previzualizarea
Ioan Ionuț
Cristina, nu prea sunt de acord cu miscarea meritocratica din cauza ca nu tine cont aproape deloc de fenomenologia economica si de dialectica evolutiei in general si al miloacelor de productie si circulatie monetare si a marfurilor in special. Mizeaza totul pe principii hegemonice. Am semnalat acest aspect lui Laurentiu Primo.
Cei interesati, propun sa cititi si lucrarea lui Claudiu A Secara (prof. univ la New York), NOUL COMMONWEALTH: DE LA BAROCRATISMUL CORPORATIST LA CAPITALISMUL SOCIALIST – CLAUDIU A. SECARA, IOANA ALBU
http://bookdir.info/?p=555651
Noul Commonwealth: De LA Barocratismul Corporatist LA Capitalismul Socialist – Claudiu A....
bookdir.info
post_excerpt
Horia Grancea
Ioan Ionuț
istoria nu ține numai de autor ci și de documente, de arhive, tot ce am afirmat eu începând cu telegrama ducelui Nicolae și până la rolul lui Botnaras pot fi dovedite cu documente de arhivă.
13 ore
·
Îmi place
·
3
Nicu Torny
Dupa revolutie resursele daca ne uitam sau impartit la urmatoarele puteri,Anglia (nu neaparat direct ci si prin firme aflate in Canada sau SUA),Franta,Austria si Rusia,putin au mai ciugulit,Italia si Germania(ei mai mult ca sau facut ca au uitat de datoriile vechi fata de Romania).Arabi au luat si ei ieftin destule de la noi,China a venit intradevar cu o oferta cinstita dar cu castig minim pentru noi.
13 ore
·
Îmi place
·
2
Nicu Torny
Am uitat sa mentionez Grecii,si ei au furat cate ceva de la noi.
13 ore
·
Îmi place
·
1
Nicu Torny
Rusia lafel ca si Germania sa facut ca ploua in privinta de data asta nu datoriei ci a lucrurilor date in pastrare,printre care si Tezaurul Romaniei,daca din lucrurir particulare au mai fost inapoiate,carti,manuscrise,o parte din tablouri o mica parte din bijuterii.Bonurile de Tezaur,Closca cu pui... si aurul nu au mai fost inapoiate,si daca sunt intrebati oficial de astea se fac ca ploua.Numa cu auru dat in pastrare la ei cat am fi avansat dupa revolutie cu un guvern nu moscovit cum e PSD,PDL,UDMR...ci unu pentru noi cetatenii.
12 ore
·
Editat
·
Îmi place
·
1
Cristina Chilcos
Ioan Ionut cum vrei tu sa i faci pe altii sa inteleaga (CE ??? ) cand tu singur nu te intelegi ??? DISCUTIE STEARPA in continuare !!!! eu i mi iau jucariile si am plecat ! dar inainte va spun o zicala pop, "Tara crapa de necaz si baba se cheaptana "
Ioan Ionuț
Cristina, deocamdata e prea mult vorbarie, intr-adevar stearpa. trebuie creata o sistematizare a informatiilor si proiectelor.
Iti spun si eu o zicala pop: Nu toate mustele fac miere.
11 ore
·
Editat
·
Îmi place
Ioan Ionuț
E mai rau sa stii ceva gresit decat sa nu stii deloc. Dar e grav cand inveti si pe altii gresit.
9 ore
·
Editat
·
Îmi place
Horia Grancea
Ioan Ionuț
din păcate exact asta faci și tu distorsionand istoria în favoarea rușilor care au și ei o politică de expansiune și jaf ca și cei pe care îi critici tu în mod obișnuit.
9 ore
·
Îmi place
·
2
Ioan Ionuț
adevarat dar ni chiar la fel
9 ore
·
Nu-mi mai place
·
1
Ioan Ionuț
Spune Horia, cate razboaie au avut rusii dupa '45 si cate americanii? ba au mai antrenat si multe alte tari dupa ei, prin nato, inclusiv Romania.
9 ore
·
Îmi place
·
1
Nicu Torny
dupa 1945 Vietnam,Coreea,China,Cuba,cateva probleme prin america latina,altele pe la arabi.Dupa 89,sau implicat din nou si extern la arabi,dupa Cececnia,Georgia si acuma Ukraina.
3 ore
·
Nu-mi mai place
·
3
Nicu Torny
Daca ne uitam in mare parte Rusia mai ales partea nordica traiesc triburi care nu au legaturi cu rusii au limba lor,evident la americani a fost masacru cu pieile rosii,la rusi a fost tacere.
3 ore
·
Îmi place
·
2
Cristina Chilcos
Asa este ! nu trebuie sa ne certam !!! nu tinem nici cu rusii nici cu americanii (cutoate ca nu propriu americanii ) noi tinem cu Romania si cu adevarul ! Nu vrem razboi ! vrem pace !!!
3 ore
·
Nu-mi mai place
·
2
Posea Nicolae Viorel
Dupa 45 rusii au invadat ORICE tara ce a incercat sa inlature sistemul comunist. Tari ce bineinteles se aflau in sfera de influenta decisa de pactul Molotov-Ribbentrop.
Insa asa sunt comunistii.
Fac pe filozofii si pe superiorii, incercand sa ascunda adevarul evident sub pretexte ieftine.
Insa aici este si punctul lor slab. Nu sunt capabili sa inteleaga ca omenirea nu mai este facuta ca la ineputul secolului 19. Omenirea a evoluat foarte mult nivelul educational. Asta face ca acele teorii sa nu mai aiba aceeasi influenta.
3 ore
·
Îmi place
Posea Nicolae Viorel
Si acum as vrea sa imi expun si eu parerea in ce priveste Rusia si binefacerea ce ne-a dat-o de-a lungul istoriei....
3 ore
·
Îmi place
Cristina Chilcos
Mai lasa ne cu dezgropatul mortilor !!! Tu analizeaza situatia actuala ! Care este pericolul major pentru umanitate si bineinteles si pt noi ? rusii ?
3 ore
·
Îmi place
Nicu Torny
Cat despre sateliti de joasa altitudine ai auzit de planorul solar? folosit ca si releu de retranslatie exact ca si un satelit,are motoare elctrice,si stabilirea pe punct fix altitudine se face cu aceste motoare cu elicii.
3 ore
·
Îmi place
·
1
Nicu Torny
Alta idee de si mai joasa altitudine decat planoru solar a fost baloane cu heliu ancorate.
3 ore
·
Îmi place
·
1
Nicu Torny
ziua siderală este timpul necesar unei rotații complete a Pământului în jurul axei sale, față de stele sau față de un reper inerțial.
3 ore
·
Îmi place
·
1
Cristina Chilcos
Chiar acum spune la stiri ca dupa ce au omorat peste 800 de oameni Israel refuza tratativele diplomatice sfidand intreaga opinie mondiala care ii critica ! si institutiile internationale care au hotarat oprirea violentelor si le a recomandat asezarea la masa tratativelor
3 ore
·
Îmi place
Nicu Torny
http://www.grc.nasa.gov/.../telling_time_by_the_stars.htm
Telling Time by the Stars - Sidereal Time
www.grc.nasa.gov
3 ore
·
Îmi place
·
Şterge previzualizarea
Horia Grancea
Posea Nicolae Viorel
, te ascult cu privire la ruși ... are și dezgrlopatul morților un rost. Marile imperii printre care și rușii au planuri strategice pe sute de ani pe care le urmăresc și le adaptează permanent. .. E o realitate ce nu ar trebui ignorată.
3 ore
·
Îmi place
·
1
Nicu Torny
https://www.youtube.com/watch?v=alnfOIWdp7E
How to calculate sidereal time
This animation explains how sidereal time is calculated. You can find out more a
...
Vezi mai mult
3 ore
·
Îmi place
·
1
·
Şterge previzualizarea
Ioan Ionuț
Posea Nicolae Viorel
, marea noastra problema, cruciala problema, nu sunt rusii ci monstrul americano-sionist. Numai rusii ne mai sunt iar speranta de eliberare din ghearele balaurului.
Si mai mult, tocmai aceasta entitate malefica-satanica ne diriguieste si in interior, khazari cu numa romanesti distrugand tara dupa un grafic de la care nu se mai abat pana vor pune cruce Romaniei.
Cum scapam de de hidra atlanto-sionista, fii ai lui Satan, fara ajutorul rusilor. Poate al chinezilor?
2 ore
·
Editat
·
Îmi place
Posea Nicolae Viorel
Din pacate teritoriile romanesti chiar daca au avut o istorie comuna nu au avut capacitatea de a deveni ceea ce trebuia pentru a deveni un stat independent unitar care sa conteze in europa.
A fost IC Bratianu cel care a purtat aceasta initiativa de a tranforma Romania in Regat. A fcut asta pentru ca a inteles mai bine decat oricine ca pentru a da romaniei posibilitatea de a exista ca stat independent, trebuia sa fie recunoscuta de marile puteri europene, mai ales de Germania lui Bismark.
De atunci Romania ca si Regat a avut doar de castigat.
-exista ca si stat recunoscut de marile puteri europene.
-avea o influenta internationala.
-avea o clasa politica ce conta pe plan mondial.
-avea o economie in plina evolutie.
-a atins primate in foarte multe domenii economice la nivel mondial.
-avea un sistem educativ ce in tim a format cei mai mari oameni de stiinta ce Romania i-a avut vreo data.
si multe altele...
Dupa cel de al doilea razboi mondial, Romania A PIERDUT RAZBOIUL, ci NU a intors armele, asa cum liderii comunisti ne-au educat in scoli. Consecintele au fosta acelea de a ramane fara tezaur.
De a ramane fara Moldova, si alte provincii romanesti.
De a avea o armata MACELARITA pe toate fronurile, sau mai trist macelarita de NKGB.
Un rege ce a trebuit sa abdice.
O clasa politica ce I SA INTERZIS SA EXISTE!
Lideri de stat IMPUSI. NU alesi. Impusi de catre Rusia.
Un sistem economic ce ne-a fost impus, si ala.
O clasa de mijloc ELIMINATA.
O expropriere de proprietati si bunuri.
O continua frica de a fi invadati asa cum au fost invadata si Ungaria.
O infrastructura rutiera facuta in zig-zag intentionat de catre Ceausescu pentru a impliedica o eventuala invazie rusa.
Orase ce aveau la periferie trei km de ciment armat ce ar fi trebuit sa fie transformate in aereopoarte in cazul unui razboi.
Un sistem ce nu avea respect fata de persoane considerand ca grupul sau comunitatea sunt mai importante.
Un faliment economic ce astazi tine Romania blocata si pentru care va fi nevoie de foarte mult timp pentru a se repune pe picioare. Pentru ca eu cred ca nu incapacitatea politicienilor este principala cauza a actualei situatii, ci este pur si simplu perioada de tranzitie necesara de la un sistem economic la altul.
2 ore
·
Îmi place
Ioan Ionuț
Daca Mihai Viteazul ar fi avut inspiratia de a nu se increde in cuvantul unor nemerici si-si lua cu el o garda de corp tocmai in momentul cel mai delicat, acum am avea o cu totul alta istorie.
Doar atat trebuia, o garda.
1 oră
·
Îmi place
Posea Nicolae Viorel
Din pacate nici macar Ceausescu nu a avut incredere in rusia.
Chiar daca a mentinut sistemul social si economic impus de Rusia a facut TOT POSIBILUL sa tina departe acesti asasini.
Marturie stau soselele ce se intind pe zeci de kilometri in situatia in care aceeasi distanta ar fi putut fi strabatuta de sosele de cativa kilometri.
Nu mi s-ar parea corect ne lasam dati pe mana acestor asasini dupa ce parintii nostrii de-a lungul istoriei moderne, indiferent de culoarea politica, au facut tot posibilul sa me tina departe de ei.
Pentru mine rusii sint un popor de asasini.
Sunt faptuitorii unui holocaust la fel de crud ca cel al nazistilor.
Si bine inteles ca tu sti la ce ma refer...
Vreau sa te provoc sa imi spui la ce ma refer cand spun asta....
1 oră
·
Îmi place
Petrisor Pufu
Ioan Ionut,comunismul,e doar un cuvant fara continut,adica nimic relevant.....Ceausescu,Dej,s.a nu au fost comunisti ci crestini,totodata,asa cum a spus si Horia ,fusesera recrutati si instruiti de oamenii lui Moruzov si ulterior ai lui Eugen Cristescu sa reziste in fata rusilor,adoptand fortati de imprejurari un sistem utopic,confundandu-se pana la identificare cu inamicul,adica cu rusii.Bine inteles exista si naivi,care au crezut in acest sistem aberant,criminal ,impus din afara desi nu era cazul,sistemul interbelic,ca si in celelalte tari occidentale,evoluand intr-o directie buna!
1 oră
·
Îmi place
Cristina Chilcos
Din pacate nici unul dintre noi nu mai este cel de acum 10 ani nici cel de ieri macar ! totul se schimba !
1 oră
·
Îmi place
Cristina Chilcos
Nu trebuie sa ai incredere decat in Dumnezeu !!!
1 oră
·
Îmi place
Petrisor Pufu
Nu trebuie impusa schimbarea unui sistem prin forta,deoarece se creeaza traume imposibil de suportat de catre popor,Cristina.....luati exemplu asasinarea tuturor elitelor romanesti din perioada de inceput a comunismului,iar consecinta se vede in vremurile actuale,prin faptul,ca nu s-au putut forma alte elite conducatoare!
1 oră
·
Nu-mi mai place
·
2
Posea Nicolae Viorel
Petrisor Pufu
...
Cata drepate ai...
Cat de trist, si cat de adevarat!
Oare cati ani ii vor trebui romaniei sa recupereze acest handicap? (pentru ca o natiune fara elite este o natiune handicapata)
1 oră
·
Îmi place
Cristina Chilcos
Dar cine a pomenit de forta ??? Alegerea unui presedinte apolitic , patriot ,care sa lupte pt binele tuturor cum este normal , se cheama forta ?
58 minute
·
Îmi place
Petrisor Pufu
Prezentul e consecinta trecutului(istoriei) si certitudinea viitorului!
58 minute
·
Îmi place
·
1
Petrisor Pufu
Eu sunt monarhist....n-o sa vezi presedinte apolitic!
56 minute
·
Îmi place
·
1
Ioan Ionuț
problema noastra permanenta e ca peste 90 % dintre romani sunt anacronici. traiesc numai in trecut.
54 minute
·
Îmi place
·
1
Posea Nicolae Viorel
Cristina Chilcos
....
Alegerea unui presedinte sau a unui oricarui lider politic se numeste.... POLITICA!
Ca iti convine sau nu, POLITICA a fost si este punctul comun al unei natiuni ce vrea sau pretinde ca vrea sa EVOULEZE....
Alternativa este.... DICTATURA...
53 minute
·
Îmi place
Cristina Chilcos
Va lamentati ca niste babe !!! priviti si voi pe la vecini !!! cine pune piciorul in prag traieste ,cine nu ii mananca cainii din traista ! Numai daca adoptam Constitutia Meritocrata scapa tara asta de lichelele din interior si din exterior
53 minute
·
Îmi place
Posea Nicolae Viorel
Meritocratia este intoarcerea la DICTATURA...
Ce e asa de greu de inteles?
51 minute
·
Îmi place
Horia Grancea
Din pacate nu pot fi deacord cu cei care cred ca au gasit solutia salvarii tarii ... si mai ales cu cei care au impresia ca cine nu e cu ei le este impotriva. Eu ca si altii nu pot accepta meritocratia pentru simplul motiv ca nu este un sistem democratic, nu vor sa coopereze cu alte forte care doresc schimbarea actualei clase politice si vin cu o formula riscant de originala de ce ar trebui sa am încredere in asta ?
49 minute
·
Editat
·
Îmi place
·
2
Cristina Chilcos
Asta trebuie sa discutati !!! Daca tot poporul o voteaza , cine poate sa fie impotriva unui popor imtreg ? ce dictatura tot o dai cu asta ? altceva nu mai stii decat sa insulti sa negi totul si sa "filozofezi !
48 minute
·
Îmi place
Cristina Chilcos
Care alte forte ca nu stiu despre ce i vorba ?
46 minute
·
Îmi place
Horia Grancea
Pai chiar discutam, dupa cum vezi acest grup este deschis si solutiilor propuse de miscarea meritoctara ati postat aici fara nicio restrictie, este deschis si altor initiative politice noi si curate. Asta inseamna ca filozofam ? tot ce se poate ... inca mai avem acest drept
45 minute
·
Îmi place
·
2
Petrisor Pufu
Sistemul monarhic,nu a fost si nici nu v-a fi o frana in calea progresului,de orice natura...nu vad de ce ar fi!
42 minute
·
Îmi place
·
1
Cristina Chilcos
Adica voi a ti dorit sa faceti adeziuni la meritocratie si a ti fost refuzati ?
42 minute
·
Îmi place
Ioan Ionuț
numai ca monarhia exclude democratia.
41 minute
·
Îmi place
Petrisor Pufu
E chiar culmea....sistemul monarhic este singurul care asigura democratia si progresul....sunt destule exemple!
40 minute
·
Îmi place
·
1
Posea Nicolae Viorel
Ce popor voteaza?
Sa voteze o asemenea prostie?
Primo e un nebun. Un nebun de legat.
Si crede-ma ca nu este o jignire... este adevarul...
Citeste ceea ce ai scris ca sa intelegi ceea ce gandesti...
Ai scris "Daca tot poporul o voteaza..." propozitia asta spune totul... Spune ca esti indoctrinata.
Spune ca atunci cand cineva crede in votul UNIC, in monocronismul politic inseamna ca viseaza doar la o forma politica ce se numeste... DICTATURA....
Inteleg ca este greu sa intelegi ceea ce spun aici.... insa daca ai sa reusesti sa intelegi cu adevarat, ai sa imi multumesti ca ti-am deschis ochii....
39 minute
·
Editat
·
Îmi place
Cristina Chilcos
Haideti ca am plecat de la un avion si prindem fluturi N B va doresc
39 minute
·
Îmi place
Petrisor Pufu
Si ne-ar costa doua -trei sticle de bere pe an de persoana sa intretinem acest sistem,fata de cat ne costa acum sa intretinem,incepand cu instituitia prezidentiala,terminand cu parlamentarii!
38 minute
·
Îmi place
·
1
Cristina Chilcos
Auzi la noi la romani e o vorba : vezi paiul din ochiul altuia si nu vezi barna din ochiul tau ! asta ca sa nu te jignesc ! ca nu ma pun eu la mintea ta !
Posea Nicolae Viorel
35 minute
·
Îmi place
Posea Nicolae Viorel
Ioan Ionuț
, daca exista monarhie nu inseamna ca nu exista si Parlament si Guvern...
Se pare ca esti destul de confuz in ceea ce priveste organizarea functiilor si structurilor unui stat.
Monarhia ar inlocui Presedentia. Atat!
Insa ar garanta o serie de drepturi si echilibre ce astazi lipsesc...
35 minute
·
Îmi place
·
1
Posea Nicolae Viorel
Cristina Chilcos
eu am fost cenzurat de Primo dupa o luna de opinii pe FB.
Daca m-as inscrie pe blogul lui cu siguranta mi-ar sterge comentariile, sau mi le-ar modifica.
Deci nu imi spune mie ce fel de om e Primo...
Este un bolnav care nu accepta ca cineva sa il contrazica...
Se inerveaza si probabil tranteste mouse-ul de toti peretii....
32 minute
·
Nu-mi mai place
·
1
Petrisor Pufu
Pentru ca un sistem sa fie mai mult ca perfect trebuie sa indeplineasca trei conditiuni;energetic,tehnic si tactic....alegeti acum un asemenea sistem!
30 minute
·
Îmi place
Petrisor Pufu
O singura conditiune daca lipseste,le anuleaza pe celelalte....orice numar inmultit cu zero, ne da ,zero!
25 minute
·
Editat
·
Îmi place
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Postare mai nouă
Postare mai veche
Pagina de pornire
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu