Ati văzut vreodată la tv un clip publicitar comercial care să critice
un produs concurent? Cu siguranță că nu.
un produs concurent? Cu siguranță că nu.
Când două firme rivale de băuturi răcoritoare au declanșat o campanie
negativă reciprocă au constatat ca vânzările au scăzut dramatic si de o
parte si de cealaltă.
negativă reciprocă au constatat ca vânzările au scăzut dramatic si de o
parte si de cealaltă.
Cazul a intrat repede in manuale si nu s-a mai repetat.
Ma întreb oare cei care organizează campaniile electorale,
oameni cu vaste cunoștințe de marketing electoral sa nu fi aflat
acel principiu de mai sus ? e ceva imposibil, și atunci de se se
lansează in atât de încrâncenate campanii negative de denigrare reciproca?
evident, vor cu toti ca produsul electoral sa aibă o cotă de piață cât mai mica.
Altfel spus neparticiparea masiva la vot este dorita si indusa prin campanii negative.
oameni cu vaste cunoștințe de marketing electoral sa nu fi aflat
acel principiu de mai sus ? e ceva imposibil, și atunci de se se
lansează in atât de încrâncenate campanii negative de denigrare reciproca?
evident, vor cu toti ca produsul electoral sa aibă o cotă de piață cât mai mica.
Altfel spus neparticiparea masiva la vot este dorita si indusa prin campanii negative.
Dar de ce fac asta ? de ce in mod voit cauta sa îndepărteze sa reducă
numărul de alegători ? presupun ca:
numărul de alegători ? presupun ca:
- o masa mai mică de alegători e mai ușor de controlat
- cei care se simt cel mai bine poziționați declanșează campania negativaă
- partea vizata e obligată să riposteze
- in final cei nedeciși sunt îndepărtați din joc si nu mai pot strica planurile partidului fruntaș
Vi se pare corect raționamentul ?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu