sâmbătă, 4 octombrie 2014

POPORUL ESTE SUVERAN?


ATUNCI SA-SI SCRIE SINGUR LEGILE! *


-am marcat cu aceasta culoare ideile cu care sunt deacord 
-am marcat cu aceasta culoare ideile cu care NU sunt deacord

>>> si astfel comentariile proprii.

Totul a pornit de la postarea pe care am facut-o ieri, 1 octombrie 2014, in care intrebam urmatorul lucru:
“- Eşti politician?
- Da.
- Îți place?
- Da!
- Perfect! Nu te întreb de ce îți place dar te informez că de luna viitoare vei avea salariul minim pe economie şi niciun alt beneficiu timp de patru ani de zile.
- ...
- După aceea mai discutăm.
Semnat: POPORUL ROMÂN.”

Ulterior, un prieten, "Ficker Adrian Iubeste Romania", a distribuit-o si a completat:
“hai sa facem cererea oficiala, sa propunem in parlament ca solutie de iesire din criza”.

O prietena virtuala (inca), "Liliana Manolache", a venit si ea cu ideea de a semna pentru aceasta si de a o face lege.
Apoi a dat urmatorul citat din Constitutia Romaniei:
“(1) Iniţiativa legislativă aparţine, după caz, Guvernului, deputaţilor, senatorilor sau unui număr de cel puţin 100.000 de cetăţeni cu drept de vot. Cetăţenii care îşi manifestă dreptul la iniţiativă legislativă trebuie să provină din cel puţin un sfert din judeţele ţării, iar în fiecare din aceste judeţe, respectiv în municipiul Bucureşti, trebuie să fie înregistrate cel puţin 5.000 de semnături în sprijinul acestei iniţiative." Sursa: Constituția României.

Deci, cum sta treaba!

Poporul este suveran?
Da!
El face legi?
Da, dar prin “trimisii” lui la carma tarii. A se citi ca ei fac legi partinice, impotriva propriilor cetateni, impotriva pamantului care ne hraneste pe toti si a apei care ne tine in viata.
Cand poporul va face legea atunci vom avea parte de educatie, de sistem medical, vom trai bine si vom avea parte de prosperitate. De viitor! Pana atunci, ne agitam degeaba. Votam degeaba, muncim degeaba, traim si murim DEGEABA!

Intrebarea mea si MAREA provocare este:
Putem sa ne mobilizam si sa facem noi legea fara a deveni noi insine politicieni sau reprezentanti ai societatii civile?
Putem face asta, ONEST, si sa ne vedem de viata in continuare?

Eu cred ca da! Si tocmai am facut acest pas prin randurile pe care vi le scriu.

De ce avem nevoie?
- De avocati si juristi care cunosc legea si ne pot consilia referitor la pasii pe care ii avem de urmat pentru a face ca LEGEA POPORULUI sa intre in vigoare si sa isi produca efectele conform CONSTITUTIEI.
Sper ca avocatii si juristii sa se gaseasca si sa ajute onest fiindca si ei tot aici traiesc, alaturi de noi oamenii de rand.
Avocatii si juristii ne vor consilia in privat fara sa se expuna si fara a fi expusi. Eu ma angajez sa nu divulg niciun nume al vreunui avocat si/sau jurist care doreste sa ma consilieze si sa sprijine acest demers. Asadar astept sa ma contactati.
De ce ar trebui sa aveti incredere in mine? Fiindca nu aveti de ales! Iar eu, la fel ca voi, nu am de ales si trebuie sa am incredere in ceea ce imi veti spune.


>>> Vei observa ca toți cei de mai sus sunt de fapt oamenii sistemului si nu il vor trăda ... ca pretext vor spune ca lucreaza doar pe bani ... dacă le vei da acei bani ceruti vei vedea ca fac o treaba de mântuială ca sa nu clintească cu nimic sistemul a craror parte sunt si ei. O speranță ar fi poate de la studentii din domeniu.

- Textul postarii care se doreste a deveni lege la nivel national va trebui ajustat si armonizat pentru ca fiecare dintre noi stim foarte bine ca intr-un sat, un primar, poate trai LEJER cu minimul pe economie dar in Bucuresti nu.
In Bucuresti ajunge suma de 2000 de lei pentru “alesul poporului” fiindca mai are o sotie, o familie, niste bunici la tara, ca noi toti de altfel. Fara masini de protocol. Sa circule, ca un om normal ce este, cu mijloacele de trasnport in comun sau cu masina personala. Sau, ma intreb, ii este frica alesului sa stea in metrou, tramvai, autobuz alaturi de cei care l-au angajat? Alaturi de cei carora le reprezinta interesele?
Ne vom consulta si vom stabili de comun acord care este suma de bani pe care o va incasa fiecare politician la nivelul la care se afla. Doar ca suma va fi stabilita in asa fel incat sa ii asigure strictul necesar si nu pofte nebunesti.
Consilierii locali, judeteni, personali nu vor fi remunerati. Vor face serviciul acesta din proprie initiativa si ca o contributie personala la bunul mers al societatii in functie de competentele tehnice si profesionale de care dispun.
Altii, in alte tari, au prestat munca patriotica deosebit de grea, in folosul comunitatii, iar ai nostri nu sunt in stare sa presteze o munca ce nu le va murdari mainile, hainele si nu le va rupe spatele?
Au datoria morala sa munceasca pentru Romania si pentru poporul roman, la fel ca oricare dintre noi.
Intrebare: pentru ce are nevoie un primar dintr-o comuna cu 2.000 de oameni de 12 consilieri (sa zicem), care primesc in fiecare luna aproximativ 200 de lei, cand dupa o sedinta de consiliu nimeni nu pune la afisierul din sat ceea ce s-a discutat si hotarat in sedinta de consiliu?
Rezolvarea problemei este foarte simpla!
Problemele discutate in sedinta ii privesc pe toti cetatenii comunei?
Da!
Atunci sa programeze si sa se deplaseze cei din primarie la caminul cultural unde sa discute cu oamenii ordinea de zi si deciziile care se vor lua. Fiindca oportunitatile si deciziile in cauza ii privesc IN PRIMUL RAND si IN MOD DIRECT pe oamenii de rand si nu pe cei care ii reprezinta vremelnic.


>>> Nu schimbarea salariilor este solutia ci schimbarea oamenilor corupti ... un funcționar corupt ar veni la munca si fara salariu, care pentru el reprezinta mărunțiș in raport cu spaga.

- Dupa ce aspectele ce tin de legalitatea demersului cu legea vor fi puse la punct restul lucrurilor devin o simpla FORMALITATE.
Fiecare dintre noi va avea datoria sa stranga numarul necesar de semnaturi pentru a face o tara asa cum ne-o dorim. Altfel nu ne-o va face nimeni si nimeni nu ne va da nimic pe tava.

- O data implementata aceasta idee ea va putea fi folosita cu succes ori de cate ori este nevoie pentru a face ca legea sa fie de partea noastra, a poporului.


>>> Vezi ? aici e o confuzie de termeni ! esenta democratiei se bazeaza pe partide ceea ce presupune ca POPORUL nu are un punct de vedere unitar ci interese si puncte de vedere DIFERITE si adesea DIVERGENTE care trebuie armonizate cumva.
NOI ... nu stiu exact ce reprezinta acest noi si nici pe cine ...sa zic noi cei care vorbim aici intre noi ar trebui sa ne stabilim clar un target, o tinta un segment clar caruia  ne adresam si pe care ne sprijinm in colectare de semanturi si alte actuini.
Cel putin mie imi este clar ca nu vom putea scoate nimc de la POPORUL PSD si nici de la cei ai PDL si PNL Iar treaba asta cu poporul duce cu gandul la PPDD care se vede ca nu a putut capta acea sustinere populara pe care miza.
Ar mai fi un aspect pur teoretic chestia asta cu poporul seamana cu democratiile popolare si alte forme de stanga de care abia ce am scapat in 89.
 

 
- De ce trebuie facut acest demers de catre fiecare dintre noi, de catre POPOR? De ce nu de catre un partid politic? De ce nu de catre un ONG (noua perdea de fum a sistemului)?
Ei bine, aici este cheia problemei!
Toate partidele, aceeasi mizerie! Va suna cunoscut? Da! Sunt convins! Asa si este!
Din moment ce intri in mocirla organizatorica de partid si TU ca cetatean nu iti mai vezi de viata ta si de idealurile tale este IMPOSIBIL sa nu aspiri la un trai comod si la o viata pe spatele altora. Iar daca, sa presupunem ca, reusesti sa ramai moral si vertical CU SIGURANTA vei fi exclus pentru ca devii un pericol pentru ceilalti. Esti un corp strain.
Credeti ca toti cei care au intrat in politica au fost niste nemernici? Nu! Categoric nu! Insa noi, toti, ne adaptam intr-o mai mica sau mai mare masura la mediul in care traim. Altfel murim.
Din aceasta cauza eu imi doresc sa raman in mediul meu, la casa si in familia mea, la serviciul pe care il am si la viata pe care mi-am imaginat-o ca vreau sa o construiesc. Pentru ca prin asta raman EU INSUMI. Daca voi intra in SISTEM voi deveni UNA CU EL.
Este valabil si pentru noua alternativa numita ONG. La fel ca si partidele politice vor sfarsi si aceste organizatii-asociatii chiar daca unii oameni sunt INCA valorosi atat intelectual cat si moral.
Se vor transforma inevitabil. Este deja dovedit!

V-ati pus intrebarea: de unde vine puterea politicienilor infractori care ne-au confiscat libertatea?
Raspunsul este: de la primarii si consilierii care sunt sub ei, incepand din Bucuresti si continuand pana in cea mai amarata comuna din Romania.

Ei bine, aceasta initiativa tocmai acest lucru il urmareste: sa le dea o lovitura tocmai la baza sistemului lor. Si unde doare cel mai tare daca nu la bani? Unde trebuie pusa dinamita daca nu la baza stalpului de sustinere? La temelie.

Repet, mai clar de aceasta data, ceea ce mi-am dorit sa reiasa din continutul a ceea ce am scris pana acum:
- avem nevoie de oameni care sa fie un MIJLOC si nu o DESTINATIE in ceea ce priveste rezolvarea problemelor actuale ale societatii.

Ce inseamna aceasta?
Cel care este un MIJLOC doar contribuie cu ce are mai bun si isi vede de viata lui, pe cand cel care doreste sa fie o DESTINATIE va face tot posibilul sa isi infiinteze o structura (partid, asociatie) prin care sa fie in slujba si la mana SISTEMULUI urmand ca el sa devina un LIDER ce va conduce prin dominare si prin control vietile celorlalti cand de fapt noi toti avem nevoie de “lideri” sub forma unor OAMENI care sa ne INSPIRE si sa ne ofere PUTEREA EXEMPLULUI PERSONAL.
Sunt convins ca multi dintre cei care au facut si vor face partide sau vor infiinta asociatii au fost si sunt persoane bine intentionate DOAR ca au intrat intr-o mare capcana.
Nu poti intra in cusca leului si sa ai siguranta ca tu vei iesi intreg de acolo.

Ce exemplu ne pot oferi actualii guvernanti? Actualele “autoritati”?
Jafuri, coruptie pe toate planurile? Familii erodate si distruse din cauza viciilor? Oameni onesti initial care au fost convertiti la sistemul lor putred?

Poporul este debusolat, dezinformat si manipulat.
Au toate tehnicile si tacticile la dispozitie pentru a ne tine in aceasta stare de legumeala?
Da!
Mai are rost sa luptam?
Bineinteles ca da! Daca vrem sa traim si daca tot am adus sau avem de gand sa aducem copii pe lume.


Concluzia.

1. Grup de organizare cu consiliere din partea specialistilor in domeniul legislativ.
2. Textul de lege.
3. Implicare in teren.
4. Depunerea proiectului de lege.

Daca mai este ceva completam impreuna si fiecare ne vedem de vietile noastre. Vom fi uniti in cuget si in simtiri. Exact cum trebuie!

Grupul de organizare il pot face fara nicio problema pe Facebook. Astfel vom avea acces cu totii indiferent unde ne aflam prin lumea larga.

Textul de lege il vom pune la punct cu specialistii care sper ca se vor implica in consiliere si il vom afisa public, spre dezbatere pe un blog (ca este gratuit) sau pe un site dedicat.

Implicarea in teren o vom face fiecare in localitatea lui fara a fi nevoiti sa scoatem bani din buzunare pe deplasari costisitoare si obositoare.

Depunerea proiectului... vedem cand ajungem in punctul respectiv si dupa consultarea specialistilor.

Fara resurse si energie cheltuite inutil!
Fara strigate si timp pierdut pe strazi!
Fara scandal, fara amenzi si batai cu jandarmii (care apropo, vor deveni inutili – cu toate ca si acum sunt dar in fine).
Fara sa ne pese daca ne baga sau nu mass-media in seama fiindca noi nu urmarim sa devenim vedete si “DESTINATII” (ceea ce spuneam mai sus).

Ii batem PASNIC si INTELIGENT cu armele lor stand acasa si angrenand oamenii din jurul nostru in aceasta initiativa.
Vom aduna semnaturile de la prieteni, vecini, cunoscuti si apropiati dupa modelul pe care ne-au invatat ei ca functioneaza: din casa in casa si pe incredere.

Ca asa au facut in campaniile electorale! In toate!
In timp ce ei vor intra in spasme si in crize noi vom iesi la o poveste cu prietenii sau ne vom petrece timpul muncind in gradina (in cazul meu) si/sau alaturi de cei dragi.

Ne folosim de SISTEM fara a intra in el. Fara a ne murdari! Mai exact ne folosim de EI asa cum s-au folosit si ei de noi. Doar ei ne-au invatat si avem profesori buni! Nu?

Aceasta initiativa este suficient de pasnica, intelgenta si pragmatica sau nu?
Este o solutie sa ne folosim puterea data si consfintita prin Constiturie sau nu?
Este simpla, de efect, fara gargara, fara efecte speciale si la nivelul anului 2014?

Daca va doriti altceva, imi pare rau, nu pot si nici nu vreau sa imi mai irosesc resursele si sa ma implic fiindca tocmai am precizat unde vor duce majoritatea celorlalte initiative. Avem nevoie de inca 20 de ani pentru a ne convinge? Eu zic ca nu ne mai permitem fiindca nu mai avem ce vinde. Nu mai au ce lua de pe noi astfel incat sa mai rezistam inca 20 de ani pe aici.
Am zis “majoritatea celorlalte initiative” si nu “toate” fiindca sigur mai exista si alte variante, iar eu nu sunt detinatorul adevarului absolut sa sustin ca aceasta este SINGURA si UNICA solutie.

Alternativa (negativa), la propunerea de fata, este sa se strige pe strazi fara niciun rezultat, sa se stranga donatii de peste tot si sa nu se rezolve nimic fiindca actiunile sunt facute pompieristic, fara viziune si mai mult dauneaza decat ajuta, compromitand definitiv si increderea diasporei care, din punctul meu de vedere, reprezinta ultima sau, cu siguranta, una dintre ultimele redute care mai pot lupta si salva ROMANIA.
Alte alternative, tot negative, sunt:
- sa se actioneze in justitie tot pe banii si pe nervii celor care sufera,
- sa se infiinteze partide politice sau alte forme si asociatii pe banda rulanta, care vor avea aceeasi soarta si vor face aceleasi lucruri (greseli),
- sa continuam cu alegerea raului cel mai mic pana vom intra in falimentul total si iremediabil care va avea ca rezultat cedarea teritoriului national catre cei care au gandit de la bun inceput asta, iar noi am fost suficient de ignoranti incat nu am facut nimic pentru a ii opri.

Va rog sa retineti:
POPORUL nu traieste de pe urma politicienilor, ci invers.
Directia poporului este catre echilibru in societate si cu natura. Catre bunastare, educatie si sanatate! Catre pace si prosperitate! Catre energii alternative si solutii inteligente ancorate in realitatea anului in care traim.

Nu vom putea fi santajati si nici eliminati fiindca nu vor fi varfuri care sa iasa in fata, ci lucrurile se vor petrece in masa. Va fi o miscare de amploare si de educare a populatiei. De restabilire a increderii si a unitatii. Un front comun in fata nemerniciei, a jafului si a tradarii de neam si tara.

Daca reusim sa facem asta sunt convins ca statutul de politician va reveni la normal, iar ei isi vor merita, cu adevarat, numele de demnitari.

Propunerea legislativa se extinde si pentru cei care se ocupa cu mentinerea ordinii si a linistii publice si al caror slogan este “Siguranta si incredere”.
Propunerea legislativa se extinde si asupra celor din Jandarmerie si a oricarei institutii care este finantata din banii publici.
Propunerea legislativa se extinde si asupra celor din Ocoalele Silvice, a padurarilor si a altora din bransa lor.
Propunerea legislativa trebuie sa mai faca lumina si in ceea ce priveste finantarea cultelor religioase, astfel incat, atata timp cat copiii nu au scoli, caldura, manuale, conditii, iar in spitale trebuie sa mergi cu vata, cu pansamentul si cu seringa in buzunar NICIUN CULT RELIGIOS nu va mai beneficia de niciun leu de la bugetul de stat. Amin!
Singurele directii care vor beneficia de regim preferential sunt educatia si sanatatea dar si aici pe baza unor criterii de performanta.

Partea cea mai urata a problemei poate fi urmatoarea:
Daca nu se supun vointei populare, intram peste ei oriunde s-ar afla si cu ce avem la indemana peste tot in tara.
Nu vor avea nici jandarmi si nici paznici suficienti pentru a ne tine pe toti in frau!
Iar eu personal sunt curios unde vor fugi si unde se vor ascunde fiindca padurile ni le-au taiat!
Gata!
Ori facem lumina ori o stingem pentru toti, definitiv!


>>> Aici punctele noastre de vedere se despart iremediabil. Vorbeam mai sus de invocarea poporului suveran ca o ramasita a sistemului socialist. Dar aici depasesti chiar ceea ce nici comunistii nu au facut. pentru ca in vremea comunista cultele erau subventionate de stat. Poate isi dadeau si ei seama ca intr-o tara in proportie de peste 85% ortodoxa nu e bine sa te opui prea mult majoritatii si ca e mai POLITIC  sa faci unele concesii de la propria ideologie ateista.
>>> Totodata nu pot fi deacord cu intrarea peste ei si nici cu alte forme de violenta. Plus ca te contrazici singur ce ceea ce spuneai un pic mai sus 
Ii batem PASNIC si INTELIGENT cu armele lor stand acasa... si cu care eram deacord

Dupa ce ai citit aceasta propunere primul lucru util pe care il poti face este sa le arati si celorlalti pentru a ne putea cunoaste si uni eforturile in unul comun.

Cu respect, un oarecare din popor!

luni, 22 septembrie 2014

Turcescu B1 TV

  • Nu sunt niște așa-zise documente. Eu le-am pus astăzi pe blogul personal. E o mărturisire publică. În ceea ce privește documentele, sunt dispus, oricând voi fi chemat de judecători, să spun adevărul despre ceea ce știu eu despre aceste lucruri.
  • Nu sunt postate de altcineva. Sunt lucruri pe care mi le asum: eu le-am urcat pe blog, eu am scris lucrurile acelea. Sunt documente reale
  • Anunț un singur lucru care e foarte important pentru mine: nu am trăit o eliberare mai mare, o sărbătoare mai mare, nu am auzit lucruri mai frumoase în sufletul meu decât astăzi după ce m-am eliberat de povara asta.
  • Mi-am dat seama că e necinstit față de Dumnezeu, de mine, de familia mea, de voi toți, e necinstit, nu pot să vă mai mint, trebuie să spun, să mărturisesc, indiferent ce m-ar consta asta.
  • Din momentul în care m-am decis să public aceste documente. Mi le asum. 
  • Astăzi sunt împăcat, am o stare de fericire, de bucurie. Am scris acolo că cer iertare. le cer iertare tuturor celor care această povară a mea îi încurcă. Le spun să mă judece drept, dar dacă le-am greșit, le cer iertare
  • Nu de la voi aștept judecata, iar eu mă supun judecății celor în masura să judece drept.
  • Le cer iertare celor pe care această decizie a mea, îi încurcă. Până când un judecător nu va spune dacă am greșit sau nu, nu voi mai ieși public
  • Vă doresc să trăiți momentul acesta de eliberare, ca să faceți meseria în mod onest. Muream în interior.
  • Eram fariseu. Nu există rețete pentru a sta drept în fata lui Dumnezeu
  • Acum am spus pentru că așa a vrut Dumnezeu
  • Țineți cont de un lucru: există o rânduială în toate, o rânduială care trebuie ținută. În momentul în care sufletul ți se umple de bălării, simți nevoia să spui tot 
  • Sfârșitul nu este aici. Fiecare are un lucru de spus
  • Nu voi da explicații publicului. Nu acum. Toate explicațiile care trebuie date, toate documentele care vor fi cerute le voi aduce în fața judecătorilor. Vreau să am un judecător drept. Dacă va considera că va trebui să mor, voi muri, iar dacă va considera că trebuie să trăiesc, voi trăi
  • Eu sunt ziarist.. Eu mă căiesc pentru că adeseori am prigonit pe unii sau am blamat pe alții. Un jurnalist trebuie să  își respecte menirea: aceea de a prezenta faptele așa cum sunt, nu așa cum crede el că sunt
  • Am trecut prin clipe chinuitoare. Muream pe interior, mă uscam pe interior. Nu mai puteam să vin aici, seară de seară, la B1 TV și să vorbesc despre ofițerul acoperit care candidează la prezidențiale.
  • Eram fariseu, eram un nimeni, eram un om care mințea. De aceea, am decis să mă eliberez. A fost un moment chinuitor pentru mine până să mă eliberez
  • Asta vreau să fac, să fiu drept, să nu mai calc strâmb
  • Sunt convins că avem cu toții drumul nostru. Raiul, Iadul, toate sunt aici
  • De azi nu mai sunt lider de opinie.
  • Nu vă dau vouă explicațiile date, toate documentele care îmi vor fi cerute, toate cele care îmi vor fi cerute pentru a lămuri 
  • Judecătorul este singurul care știe dacă legile încălcate.
  • Nu vă dau nicio explicaţie. Toate documentele le voi aduce în faţa judecătorilor ca să se facă lumină. Trebuie să se ajungă la un proces. De un singur lucru mă rog la Dumnezeu acum: să am un judecător drept
  • Numai Dumnezeu știe cine este Robert Turcescu. Iar în această speță, numai judeătorii știu, și cu siguranță știu, cine este Robert Turcescu. Eu mă pun în momentul de față la dispoziția unui judecător
  • E foarte simplu, uitați-vă la voi în interior și dacă sunt lucruri care vă chinuie, care vă fac să nu fiți drepți
  • Oamenii să aibă răbdare și să ceară un proces, sunt dispus să înceapă mâine, cu cât mai repede, cu atât mai bine
  • Voi spune absolut tot, vor răspunde cu maximă deschidere, e singurului care poate da un verdict. Nu îmi cereți mie să mă declar vinovat sau nevinovat
  • Vă doresc și vouă să aveți tăria de a vă uita în sufletul vostru și de a judeca drept. Mă încred cu tărie, cu maximă tărie, în judecători.

vineri, 19 septembrie 2014

STUDIU de CAZ - Jocul PUTERII

STUDIU de CAZ. Jocul PUTERII şi întrebarea fundamentală: Cine conduce România?

Vă propun să nu mai fim naivi. Vă propun să nu mai gândim cu sufletul ofticat. Vă propun să lăsăm demagogia pe seama demagogilor. Vă propun să fim deştepţi. Cum am putea să nu mai fim naivi? Punându-ne întrebările care contează şi oferindu-ne răspunsuri. Astăzi vă propun o disecţie fără anestezie pe trupul României secrete. Vom auzi urlete de durere, ţipete de indignare, suspine şi exclamaţii. Ce nu vom auzi: şoaptele din spatele birourilor aflate în penumbră, discuţiile în perdelele fumului de trabuc, ţăcănitul maşinilor de scris într-un exemplar unic şi concluziile analizelor accesibile doar iniţiaţilor. Aşadar, care sunt întrebările ce trebuie puse? De fapt este una singură, fundamentală:Cine conduce România?
ponta si basescu 1
Victor Ponta şi Traian Băsescu
Estimarea alegerilor prezidenţiale 2014
La întrebarea „Cine conduce România?”, naivii se vor grăbi să răspundă: cei aflaţi la putere: preşedintele, premierul, parlamentarii, consilierii şi edilii – că doar i-a trimis poporul în fruntea ţării. Parţial corect! Dar ei sunt doar o interfaţă, o mulţime mică de oameni; de fapt vreo 1.000 de români care se bucură de foarte mulţi bani şi de imaginea de oameni politici, de baroni şi baronteţi locali, de „băieţi deştepţi”, de afacerişti şi latifundiari demni de clasamentele FORBES – şi acestea trucate. Şi atunci, cine sunt cei care ne conduc? Citiţi analiza noastră bazată pe date reale. Răspunsurile, la timpul lor!
Această analiză sintetică trebuie citită în contextul datelor existente în spaţiul public la data de 1 septembrie 2014. De asemenea, am tras concluziile de mai jos şi în funcţie de unele jocuri ce se desfăşoară continuu în spatele uşilor închise, jocuri pe care le-am aflat graţie surselor darnice cu „informaţii clasificate”. De aceea, analiza va fi canalizată pe două piste: ce ştie tot românul şi ce nu ştie!
Băsescu mută şi câştigă
După cum se observă din Tabelul Alegerilor Prezidenţiale – vezi Planşa 1,în 2004 şi 2009 Traian Băsescu a câştigat postul de la Cotroceni la mare luptă, în două tururi: în 2004 l-a învins pe pesedistul Adrian Năstase cu o diferenţă de 245.374 voturi, iar în 2009 a învins tot un lider PSD, pe Mircea Geoană, de această dată la o diferenţă de doar 70.321 de voturi.
plansa_1_tabelul_candidatilor_bun
Planşa 1
Ce se ştie despre alegerile din 2004
În primul tur al alegerilor prezidenţiale din 2004, Adrian Năstase l-a învins pe Traian Băsescu cu circa 700.000 de voturi. Această diferenţă liniştitoare obţinută de pesedist în primul tur l-a distrus în turul doi pe arogant. Sigur de victorie, Năstase nu a vrut să negocieze funcţii cu liderii partidelor eliminate, pentru a obţine şi alte voturi rămase undeva în eter.
Ei bine, se crede că Traian Băsescu a ştiut atunci să vândă posturi înalte, şi nu numai că a remontat diferenţa de 700.000 de voturi din primul tur, dar l-a adus pe Năstase în situaţia de a se recunoaşte învins în turul doi la o diferenţă de 245.374 de voturi.
Aici apare o întrebare demnă de o teză de doctorat: de unde a scos Băsescu aproape 1 milion de voturi în doar două săptămâni? A fost un miracol? Nu!
Ce NU se ştie despre alegerile din 2004
Emil Constantinescu, singurul preşedinte ales pe un val de încredere neegalat încă, s-a făcut că refuză să mai candideze pentru un nou mandat în 2004, repetând: “Am fost înfrânt de servicii!”.
Aşadar, Constantinescu a fost izgonit de la Cotroceni de către generali. Acest lucru a fost înţeles foarte bine de Traian Băsescu. Comandantul cu vaste cunoştinţe despre cum lucrează şi gândesc şefii agenţilor şi spionilor a priceput că trebuie să se pună – cel puţin aparent – la dispoziţia celor care stăpânesc informaţia în România. Adică în slujba celor şapte servicii secrete aflate în exerciţiul misiunii în 2004: SRI, SIE, DGIA, STS, SPP, DGIPI şi DGA.
Traian Băsescu le-a promis „stăpânilor informaţiilor” exact ce şi-au dorit: autonomie, neimplicare în afacerile interne şi un statu-quo al generalilor la butoane.
În urma negocierilor, şefii serviciilor secrete, militari de carieră, au bătut palma cu militarul nautic Traian Băsescu.
Chiar dacă a fost sfătuit încă din anul 2000 de Ion Iliescu să poarte discuţii constructive cu şefii serviciilor secrete, Adrian Năstase a refuzat un dialog serios cu aceştia. Enervat de atitudinea lui faţă de generali, Nea Nelu l-a etichetat în 2002 pe Năstase ca “Arogant”. După vizitele în Italia, Năstase a crezut că poate deveni un Berlusconi al României – „Intangibilul”, chiar şi fără sprijinul şefiilor serviciilor secrete. (Am mai trăit o poveste similară ce s-a lăsat cu o dublă împuşcare. În cazul lui Năstase cu o încarcerare.)
Efectul aroganţei lui Adrian Năstase: în turul doi al alegerilor din 2004, din pământ, din piatră seacă au sărit 1 milion de voturi în tolba lui Traian Băsescu. Proaspătul preşedinte care a folosit drept slogan electoral ameninţarea/promisiunea “Ne vedem la ţepe în Piaţa Victoriei!” s-a ţinut de cuvânt după ce a ajuns la Cotroceni. Dar nu pe faţă, ci pe dos! „Ţepele” promise poporului le-a lăsat pentru sfârşitul celui de-al doilea mandat. În schimb, le-a dat veritabile ţepe generalilor din serviciile secrete. Între 2004 şi 2006 a curs mult sânge militar îmbătrânit şi s-a făcut o infuzie puternică de sânge oxigenat în ritm alert.
N.B. În 2010-2011, Băsescu le-a tăiat rezerviştilor pensiile nesimţite, motiv să fie urât pe veci de aceştia. Însă şi Ponta îi ţine în şah cu reîntregirea pensiilor, amintindu-le că în vara suspendării (2012), rezerviştii îi strigau în stradă, încolonaţi de col. (r) Dogaru: „Nu vrem bani, nu vrem mâncare/Vrem Băsescu la-nchisoare!” – lucru pe care promite că îl va face după ce ajunge la Cotroceni.
Ce se ştie despre alegerile din 2009
După primul mandat de preşedinte încheiat în 2009, Traian Băsescu a anunţat că vrea binele românilor pentru următorii cinci ani. O parte din popor a înghiţit sloganul Marinarului; o altă parte a dat din mână a lehamite. Dar o mulţime de peste 3 milioane de suflete a venit la vot ca să-l ştampileze în primul tur al alegerilor prezidenţiale. De această dată, Arogantul Năstase a fost înlocuit de PSD cu Prostănacul Mircea Geoană, care a pierdut şi primul tur, la o diferenţă de exact 125.802 voturi.
A fost freamăt mare în spaţiul public. Au fost dezbateri televizate, lacrimi vărsate pentru a doua oară de Traian Băsescu, tratamente SPA, pixeli, vânturi şi mieunături. Şi a venit turul doi.
Traian Băsescu a fost votat mai mult de cei plecaţi şi a obţinut 5.277.068 voturi.
Mircea Geoană a fost votat de cei rămaşi: 5.206.747 voturi.
Timp de o noapte, mai precis de câteva ore, Mircea Geoană a fost Preşedinte. Dar la ivirea zorilor a venit Videanu cu o altă socoteală, iar Traian Băsescu a fost reînscăunat preşedintele României. Renumărarea voturilor, dispusă de staff-ul PSD în frunte cu Victor Ponta, a confirmat scorul!!! Mircică a rămas cu „Mihaela, dragostea mea!”, luându-şi adio de la Cotroceni.
Ce NU se ştie despre alegerile din 2009
În 2009, Băsescu a avut în Geoană un contracandidat dorit preşedinte de toată lumea care are treabă cu hăţurile României. La un moment dat, din cei trei candidaţi aflaţi pe lista scurtă a potenţilor financiari, Geoană se afla în sondaje pe ultimul loc. Şi era singurul care, în turul doi – potrivit aceloraşi sondaje întocmite profesional, de uz intern -, avea „şanse” să piardă bătălia cu Traian Băsescu.
Cei trei potenţi ai ţării, Vîntu, Voiculescu şi Patriciu au avut o vorbă în patru cu Sorin Oprescu – primul din cei trei de pe lista scurtă. Întrebat de unul dintre oamenii de afaceri – acum puşcăriaş – ce va face în funcţia de preşedinte pentru a-i proteja de arest, Oprescu a spus: “Vă asigur că am să-mi fac timp să citesc zilnic rapoartele serviciilor secrete. Şi când voi vedea că au dovezi şi vă pot ridica, am să vin la voi şi am să strig: Fugiiiiiiiţi… fugiiiiiiiţi!”.
O fi fost glumă sau un adevăr emis de Oprescu? Rămâne o enigmă. Oricum, cei trei potenţi au luat decizia să-l sprijine financiar şi cu trusturile de presă pe Mircea Geoană. De ce pe Mircică? Pentru că este singurul care asculta de ordine, este disciplinat şi nu are în genă răzvrătirea. Nicidecum pentru că Mircea Geoană este guvernat de un caracter de yesman, ci pentru că este indolentul perfect!
Unde s-a repliat Traian Băsescu în acest caz? La pieptul serviciilor care conduc România. Dar de data aceasta nu s-a mai dus cu promisiuni ce puteau fi neonorate, ci cu ordine precise! Cum a ajuns Băsescu în 2009 să poată da ordine generalilor aflaţi mai jos.
Maistoru’ Băsescu
Timp de cinci ani, Traian Băsescu a reuşit să remodeleze cinci servicii din şapte: SRI, SIE, DGIA, STS şi SPP. (Din nefericire pentru preşedintele-jucător, DGIPI şi DGA au rămas sub umbrela PSD.) Un alt fapt foarte important: Băsescu a „restructurat” Armata de care nimeni nu avusese până la el curajul să o atingă cu bagheta magică. Preşedintele a pensionat/făcut generali pe bandă rulantă, de parcă România străbătea un război! Unii ofiţeri au ajuns la gradul de general în doar câţiva ani. Băsescu nu a ocupat chiar toate meterezele, dar s-a aşezat cu drept de veto la masa rotundă.
Trăgând linie, în 2009 a avut loc cea mai dură luptă politică, dusă între trioul potenţilor financiar Vîntu, Voiculescu şi Patriciu, şi „Ochiul şi Timpanul“ naţiei condus de preşedintele Băsescu. Puşi în faţa unui fapt împlinit – dacă vine Geoană, ţara va fi condusă de Vîntu-Voiculescu-Patriciu, voi veţi sta drepţi în faţa unor strâmbi, România va deveni o ţară condusă de infractori etc. -, până şi cei mai îndărătnici agenţi şi spioni, rămăşiţe ale fostei orânduiri Măgurene, au pus umărul la consolidarea lui Băsescu în funcţia de preşedinte. (Un rol foarte important l-au avut STS şi SPP, două servicii ce au robotit din plin pentru ca Băsescu să mai rămână preşedinte cinci ani.)
Antenele preşedintelui
Aşadar, după instalarea la putere în 2004, preşedintele Traian Băsescu s-a pus pe deratizat servicii secrete, perioadă ce a durat doi ani. În loc să devină sclavul generalilor care l-au îngenuncheat pe Emil Constantinescu, Băsescu s-a descotorosit de aceşti „rinoceri”, scoţându-i la pensie. Simultan cu numirea unor şefi noi la SRI, SIE, DGIA, SPP şi STS, preşedintele a înfiinţat şi două noi structuri de informaţii: Comunitatea Naţională de Informaţii – CNI şi Departamentul Securităţii Naţionale – DSN, ambele în subordinea sa vezi Planşa 2.
Layout 1
Planşa 2
În fruntea acestor organisme şi servicii secrete, Traian Băsescu şi-a plasat oamenii de încredere. Nume precum Moldoveanu, Buruian, Zugravu, Predoiu, Crânganu, Coldea, Opriş, Oprişor, Balaure, Pahonţu, Creţu, Marin, Fota, Degeratu sau Savu nu au spus mare lucru poporului. Dar pentru Traian Băsescu a contat enorm, mai ales că au stat în aceeaşi barcă, mai ales că au fost „botezaţi” de preşedinte şi, în primul rând, că sunt la capătul telefoanelor roşii cele mai importante din ţară.
După ce l-a mazilit pe omul lui Vântu, Radu Timofte, Traian Băsescu a rezolvat dilema SRI cu un… pesedist: George Maior. De asemenea, după episodul lamentabil cu Elvis Săftoiu şef peste spioni, preşedintele Băsescu a pus cruce şi la SIE, prin intermediul „utecistului” Mihai-Răzvan Ungureanu.
Din 2006, Traian Băsescu este în vârful piramidei trofice a celor mai importante cinci servicii secrete din România, are la butonieră Comunitatea Naţională de Informaţii şi Departamentul Securităţii Naţionale şi este preşedintele Consiliului Suprem de Apărare a Ţării.
Schema din Planşa 2 este elocventă în demonstrarea puterii de care se mai bucură, încă, preşedintele Traian Băsescu. Dar, după cum lesne se observă, din această schemă lipsesc două servicii secrete: DGIPI – „Doi şi-un sfert”, ajunsă celebră sub comanda lui Virgil Ardelan, şi DGA, ambele populate cu poliţişti „de nădejde” şi aflate acum sub influenţa PSD. Cât priveşte DGIA, de când la conducerea ei este Marian Hăpău, serviciul de informaţii al Armatei este din 2013 cu „armamentul” în cele două arii de influenţă: Traian Băsescu şi Victor Ponta.
Efectul victoriei premierului Ponta în alegerile din noiembrie 2014 va fi următorul: cei care roiesc acum în jurul premierului vor conduce 99% România. Vor avea sub papuc toate serviciile secrete, vor avea Parlamentul în mâna stângă şi Avocatul Poporului în cea dreaptă. Doar Curtea Constituţională va rămâne liberă de sarcini. De fapt, CCR va fi lăsată intenţionat de capul ei, pentru a arăta lumii ce ţară democrată a devenit România sub conducerea PSD+UNPR+PC cu UDMR în coadă!!!
Ce se ştie despre alegerile din 2014
La data la care public această analiză, 1 septembrie 2014, se ştie că vor candida pentru funcţia de preşedinte următorii: Victor Ponta, din partea PSD+UNPR+PC; Klaus Iohannis, din partea PNL+PDL; Călin Popescu Tăricenau, din partea PLR; Elena Udrea, din partea PMP; Monica Macovei, Domnul Dan, Ioan Ghişe şi alţii, din partea lor.
Conform datelor din Tabelul Alegerilor Prezidenţiale – vezi Planşa 1, în noiembrie 2014 va avea câştig de cauză Victor Ponta. Şi iată cum:
Iohannis-şase case, fost diriguitor de copii, molâu şi necomunicativ, principalul contracandidat al lui Ponta, nu este protejat/susţinut de nici un trust media; Tăriceanu va fi susţinut logistic de filialele UNPR şi PC ca să fure voturi de la liberali şi democraţi; Ghişe va fi folosit drept lătrău la Udrea şi Iohannis; Macovei şi alţi „independenţi libertini” vor şterpeli voturi de la pedeliştii lui Vasile şi de la PMP-iştii Elenei.
În turul doi, Tăriceanu şi Ghişe vor transmite mesaje pro Ponta. Udrea va lăsa bazinul electoral al PMP să decidă singur unde se varsă. Macovei şi „libertinii” vor urla la lună. Iar ungurii vor merge pe mâna PSD.
Rezultatul manevrelor politice din turul doi? Victor Ponta – preşedinte din noiembrie 2014!!!
Ce NU se ştie despre alegerile din 2014
În ultimele întâlniri dintre Tata-socru Ilie Sârbu şi Naşul George Maior au ieşit scântei. Maior este acuzat de Sârbu că nu fraternizează cu cauza nobilă PSD, că nu-l sprijină pe ginerele/finul Victor Ponta ca să câştige prezidenţialele.
Generalii de la SPP şi STS au rupt ostreţul ridicat de Băsescu şi caută să intre în cuibarele celor care vor să vină la putere. E fierbere mare în curtea Palatului Cotroceni.
Simultan, şefii serviciilor secrete s-au îmbonăvit de nevroze. Generalii tineri nu simt că aliaţii lor externi i-ar sprijini, ca pe vremea lui Băsescu. De această dată poporul va fi greu de manipulat ca să nu-l voteze pe Ponta – cel nedorit de servicii.
N.B. Cătălin Predoiu este pregătit asiduu pentru a-i lua locul lui Klaus Iohannis. În viziunea şefiilor serviciilor secrete şi în analizele cancelariilor occidentale, Predoiu este singurul preşedinte viabil pentru următorii cinci ani.
Ce se ZVONEŞTE despre alegerile din 2014
Că Ponta va fi înlocuit în ultimul moment cu Oprescu, dacă din partea PNL-PDL – cu PMP în coadă – va candida Predoiu.
Că dacă Ponta va câştiga alegerile, Tăriceanu va reveni în fruntea Guvernului, iar la Senat va fi repus preşedinte Antonescu.
Că în locul lui Ponta va candida Antonescu, iar tot eşafodajul PNL-PDL Iohannis-Blaga se va prăbuşi.
Că sub tandemul Ponta-Tăriceanu sau Antonescu-Ponta se va da legea amnistiei, cu eliberarea lui Voiculescu, Voicu, Fenechiu, Vîntu etc.
Că Maior şi Meleşcanu vor fi schimbaţi de la şefia SRI şi SIE, iar Gelu Oltean va reveni în fruntea DGIPI.
Că Tăriceanu va fi sfătuit să se retragă din cursa electorală sau să nu mai meargă pe motocicletă nici măcar în somn.
Că Elena Udrea va fi nominalizată premier, în tandem cu Predoiu preşedinte.
Că Antonescu va pleca din ţară pentru a se trata de boala de care suferă de mai mult timp – scuza perfectă pentru a nu-i face jocul lui Ponta.
Cinci concluzii
Prima. Aşadar, care este răspunsul la întrebarea fundamentală „Cine conduce România?”. Răspuns: cei care deţin informaţiile vitale, dar şi o parte din averea ţării – direct sau prin diferiţi interpuşi. Cin’ să fie, cin’ să fie? Mulţimea generalilor activi şi a rezerviştilor care ies din servicii doar cu picioarele-nainte!
A doua. Şefii serviciilor secrete îşi vor nega imixtiunea în actul politic al ţării – dacă vor considera necesar să se ostenească să comenteze cele semnalate aici. Nici nu au cum altfel; ar însemna că au comis acte de trădare.
A treia. Bătrânii din SRI i-au plătit poliţa lui Traian Băsescu în 2012, când l-au demis pe Mihai Răzvan Ungureanu – premierul SIE. Atunci, la cald, în mijlocul Parlamentului, Emil Boc a răbufnit: „Am fost trădaţi!”. Naivii au crezut că mâna dreaptă a lui Băsescu se referă la deputaţii şi senatorii care au votat cu binomul de tristă amintire PSD-PNL. Dar Boc nu se referea la interfeţele politice, ci la o parte din cei care mai trăgeau sforile în serviciile secrete şi care s-au opintit serios ca să pice Guvernul Ungureanu.
A patra. Ce manevre politice se pot pune în scenă ca să nu ajungă preşedinte Victor Ponta:
- Tăriceanu, Udrea şi Macovei să-l plagieze pe Cristian Diaconescu şi să se retragă din cursa prezidenţială;
- Predoiu să-i ia locul lui Iohannis, iar în jurul lui să se coaguleze PNL, PDL şi PMP+Băsescu;
- UDMR să stea în banca ei în turul doi.
Poporul român aflat în străinătate, dar şi nehotărâţii în ţară, să iasă la urne – cel puţin cu 2 milioane mai mult faţă de primul tur de scrutin.
Doar aşa Cătălin Predoiu va ajunge Preşedintele României în noiembrie 2014, obţinând circa 6 milioane de voturi, iar Ponta cu puţin peste 5 milioane din sufragii.
A cincea. Dacă se agravează războiul ruso-ucrainean şi se aproprie de România, s-ar putea să ne pricopsim cu o perioadă de 6-12 luni de „stare de necesitate/război” şi să nu avem parte de alegeri prezidenţiale în noiembrie 2014. Nu ar mai fi cazul! În aceste condiţii vitrege, Traian Băsescu va rămâne preşedinte până ce situaţia din Ucraina se va calma în raport cu România!
De altfel, OUG prin care a fost fixată data alegerilor a fost atacată în contencios-administrativ de Alianţa Creştin Liberală, iar contestaţia a fost admisă în justiţie, urmând ca decizia să fie luată de CCR. Astfel, noiembrie nu mai este sigură ca lună dedicată alegerilor, iar preşedintele nou ales să stea pe bară până în 21 decembrie, când Traian Băsescu a anunţat că îşi va prezenta bilanţul, în ultima zi de activitate la Cotroceni. Asta în situaţia în care nu va cere să i se dea înapoi cele două luni cât a fost suspendat în acest al doilea mandat – pentru că luna suspendării din primul mandat (aprilie 2007) a pierdut-o. Aşadar, alegerile ar putea fi amânate până în februarie 2015, Băsescu urmând să-şi încheie mandatul la 21 februarie.
Analiză publicată în cotidianul PUTEREA, luni 1 septembrie 2014.
ponta basescu
Victor Ponta se îndreaptă spre scaunul preşedintelui Traian Băsescu