duminică, 29 iunie 2014

HARTA NOII ORDINI EUROPENE, TRASATĂ LA MALTA, ÎN DECEMBRIE 1989 !!!


HARTA NOII ORDINI EUROPENE, TRASATĂ LA MALTA, ÎN DECEMBRIE 1989 !!!
„Egypt's recent "transition" played out as a direct translation of RAND's blueprint for meddling in the Muslim world. From the protest organizers and NGOs to the protest leaders, to the behind-the-scenes meddling by America's military leadership, the Egyptian uprising was entirely a US production. Even the drafting of the new Egyptian Constitution is being carried out by organizations funded by George Soros and the US National Endowment for Democracy.”
1 - TEMĂ DE GÂNDIRE. Unirea Moldovei cu România anunță alipirea Transilvaniei la Ungaria. China, "pisica" salvatoare
de către Miron Manega
Am citit recent, pe site-ul Comunitarism.ro, un articol care mi-a dat fiori. Articolul, publicat pe 6 noiembrie, era intitulat „Ce i-a spus Merkel lui Ponta” și se referea la întâlnirea din vara trecută a cancelarului german cu premierul României, la Berlin.
Întâlnirea s-a desfășurat în două runde: una care a durat 7 minute, în biroul cancelarului (întâlnire cu ușile închise) și a doua pe terasa cancelariei (în timpul dineului oferit de Angela Merkel) și care a durat aproximativ 30 de minute.
Dacă nu ar fi avut loc ieșirile la rampă ale lui Traian Băsescu, pe tema unirii Moldovei cu România, poate că aș fi ignorat acest articol, încadrându-l la categoria „Teoria conspirației”. Aceste ieșiri, suspecte prin insistența lor, și parcă făcute la comandă, m-au determinat să-mi regândesc poziția și să recitesc textul în altă cheie. Căci, mi se pare mie, ițele geopolitice încep să se țeasă după un model de care începuserăm să uităm. Așa că voi republica textul amintit pe CERTITUDINEA, fie și numai pentru a propune cititorilor un moment de reflecție o temă de gândire cât se poate de gravă.
Dar, înainte de asta, aș vrea să readuc în memoria publică un text mai vechi, „Harta Noii Ordini Europene”, publicat prin 2010, pe site-ul Agenția.org. Nu i-am acordat prea multă importanță la momentul acela, ba chiar l-am cam respins, întrucât site-ul avea, mi se părea mie (și mi se pare și acum), accente „excesive”. L-am reținut, însă, și l-am pus deoparte. Noile evenimente (geo)politice îl readuc în actualitate mai puțin ca o teorie a conspirației, cât, mai ales, ca o conspirație de-a dreptul. Fără a-l mai comenta, redau un fragment din acel material publicistic.
2 - World View : The Outer Limits? : Six geographers brainstorm the borders of the 21st Century. The changes may be among the most radical ever.
Los Angeles Times August 25, 1992|ROBIN WRIGHT | TIMES STAFF WRITER
3 - The Middle East and Then the World
Globalist blitzkrieg signals largest geopolitical reordering since WW2.
Tony Cartalucci, Contributing Writer
Activist Post
Friday, February 18, 2011
The Middle East
With the globalist fueled destabilization in progress, concessions and regime changes are being made from Jordan to Egypt, all in the name of “democratization.” The protesters’ calls are verbatim repeats of the their local US funded NGOs’ mission statements. Skeptical as many may be that all of this is being orchestrated by the West, one needs only read the RAND Corporation’s 2007 report titled “Building Moderate Muslim Networks” where breathtaking confessions are made to not only reorder the Muslim world according to the West’s interests, but how they would follow the same model of “civil society networks” they have already used for decades during the Cold War.
Egypt’s recent “transition” played out as a direct translation of RAND’s blueprint for meddling in the Muslim world. From theprotest organizers and NGOs to the protest leaders, to the behind-the-scenes meddling by America’s military leadership, the Egyptian uprising was entirely a US production. Even the drafting of the new Egyptian Constitution is being carried out by organizations funded by George Soros and the US National Endowment for Democracy.
The regional destabilization is resetting the geopolitical board in favor for a renewed effort to affect regime change in Iran. It has been extensively covered that the globalists have intricate and extensive plans, in the form of Brookings Institute’s “Which Path to Persia?” report, to fund color revolutions, support terrorism inside of the Islamic Republic and even provoke war with a nation they concede would rather avoid conflict. No sooner did North African and Arab regimes begin to crumble did the “Green Revolution” in Iran start up again. As if reiterating the summation of Brookings’ report, the globalist Council on Foreign Relations (CFR) has recently and overtly called on the US to back the “Green Revolution.”
Beginning in North Africa, now unfolding in the Middle East and Iran, and soon to spread to Eastern Europe and Asia, the globalist fueled color revolutions are attempting to profoundly transform entire regions of the planet in one sweeping move. It is an ambitious gambit, perhaps even one born of desperation, with the globalists' depravity and betrayal on full display to the world with no opportunity to turn back now.
To understand the globalists' reasoning behind such a bold move, it helps to understand their ultimate end game and the obstacles standing between them and their achieving it.
WASHINGTON — Imagine a world in which Scotland gains independence from Britain and Italy divides in half. Russia and China both fragment into a dizzying array of new states, while Canada disappears altogether. Along the way, a host of new states--including Samiland, Pushtunistan, and Zululand--are born.
And those are only a few of the possibilities that a panel of eminent political geographers predicted for the next decade as the world map is redrawn. The scope of coming changes in the world's frontiers will be among the most profound in history, they said. And the pace may set a record.
"What we're dealing with is the re-creation of countries," said William B. Wood, the State Department's chief geographer.
Over the next 25 to 30 years, the world roster may increase by 50% or more. "There'll be more than 300 countries," predicted Saul B. Cohen, past president of the Assn. of American Geographers.
Some of the changes these geographers foresee may seem logical probabilities while others appear outlandish conjectures. But they are made by men whose profession is studying the relationship of physical geography and national borders to political culture, sociology and history.
Moreover, in context, their forecasts for the turn of the century are hardly out of line. Even before the Barcelona Games were over and the 172 teams that competed there headed for home, for example, Olympic planners had started preparing for more than 200 participating states at the 1996 Atlanta Games.
Only about 60 of the world's 190 current states were around at the turn of this century, and most have become independent just since 1944. The United Nations has admitted 22 new member countries in just the last 20 months.
The political geographers don't agree on all the details of the future world map--the charts on these pages are composites based on the predictions of half a dozen experts. (See note on Page 5.)
But they do agree that recharting the globe will be the byproduct of several concurrent trends, ranging from the powerful pull of ethnicity and the spread of democracy to changes in the very concept of a modern state.
First, some borders will be altered as nations break away from traditional states, as has happened painfully in Yugoslavia over the past year and peacefully in Czechoslovakia this year.
"Borders of present countries or so-called natural boundaries will increasingly lose their importance when they do not correspond to well-recognized linguistic and territorial identities," said Fabrizio Eva, an Italian geographer.
Second, other new countries will be added as the last colonies become independent countries--the dominant trend during the second half of the 20th Century and evident most recently when the Soviet empire's collapse spawned 15 new states.
"We are now in a major new phase of demands for 'self-determination'--demands which, if all are acceded to, will result in significant changes to the world's political map at both state and sub-state levels," said David B. Knight, chairman of a special Commission on the World Political Map of the International Geographical Union (IGU).
On a third and more sweeping level, the new lines on a map will be produced by fundamental changes in the role of states, largely in response to economic and social pressures and political alienation.
Commented George Demko, a geographer and director of the Rockefeller Center at Dartmouth College, "The current changes in the political and economic geography of the world are as significant as what the world went through after the Treaty of Westphalia," the 1648 peace accord ending Europe's Thirty Years War and a turning point in the rise of modern states.
"As we're challenging the traditional ideas of state sovereignty, globalizing economies and communications, and breaking up the last empires, the geography of the world is unhooking old connections and hooking up new ones. Along with borders, the dynamics and functions of states will change too."
While much of the first two phases in the global reconfiguration may take place within the next decade, this part of the process is likely to last well into the 21st Century, the geographers said.
And the countries that emerge from the process may bear little resemblance to today's states. For example, "Many states won't have armies, only police. And some (new) states will allow dual citizenship with former host countries, as in the Baltics with the Russian population, or ethnic groups with their place of origin," Cohen said.
A stratified system of governance and power is likely to replace traditional states. "At the top will be a stronger United Nations or an equivalent body responsible for peace, environment and other global issues," explained Julian Minghi, U.S. representative to the IGU Commission on the World Political Map.
"The second tier will be regional groupings, like the European Community, but also including others dealing with issues like trade, migration and possibly even collective security arrangements at the regional level. That may include joint parliaments."
Already, at least 17 regional blocs--from Latin America's Southern Cone Common Market to Central Asia's Economic Cooperation Organization--are reshaping the globe. The latest is the new continental pact forming the North American Free Trade Agreement (NAFTA), completed earlier this month among the United States, Canada and Mexico and awaiting confirmation by those countries' legislatures.
The lowest level will be made up of the smaller states that emerge from this round of boundary realignments--the "Slovenias, Scotlands and Bretons, which will each have more autonomy or independence. And these governments will be closer to people where it counts on issues of culture, education, languages."
"It's a bit radical," Minghi conceded. "But it's what we're evolving toward."
All the major trends contributing to a new world map have one important common denominator: They reflect a new push toward devolution, or the transfer of political power from traditional states to smaller units--a shift encouraged by such factors as the spread of democracy, population pressures, communications and technology innovations, and political alienation.
"People want empowerment at the local level. When they feel their lives are being run by others far away who can't identify with them, they retreat into regionalism and local identities to counter the dehumanizing effect," Knight said.
To avoid being marginalized in traditional states, for example, communities are increasingly likely to seek smaller alternatives that are more familiar, convenient and accountable to them, a trend more important in larger or densely populated states. The possibilities range from Canada's Quebec to Iraq's Kurdistan.
Technology also facilitates fragmentation by opening more options for smaller nations.
"It's like a circuit board. You can now move from one point to another without having to go through all the middle points. The world's going to be like that, which means the old ideas of hierarchy and hegemony will become obsolete," Cohen said.
"Nations of all sizes, shapes and manners will be able to reach out to other nations of all sizes, shapes and manners without having to ask for permission from larger powers or without having to go through intermediaries."
Even the emergence of regional blocs encourages the creation of smaller states by offering similar economic, political or strategic protection as the original nation state. Scotland could afford to break from Britain, for example, because it is a member of the European Community.
The accumulative impact of these trends is expected to touch every corner of the globe. Among just a few of the geographers' predictions:
* Australia breaks up into four pieces, giving birth to new states like "Swanland," named after the river, in the west, and "Aboland," after the aborigines, in the north.
* In Europe, the long-rebellious Basque and Catalan regions formally leave Spain. Brittany splits from France. Belgium disintegrates into the new states of Wallonia and Flanders. And Samiland is carved from the northern Lapp-populated areas of Norway, Sweden and Finland, then joins the northern regions of Canada and Russia in the new Circumpolar Arctic Confederation.
* In Russia, new states emerge in the Far East, the Urals, and East and West Siberia; assorted small ethnic enclaves such as Tatarstan and Dagestan gain independence, and places like Kaliningrad, Tuva and Buryat become virtually independent autonomous zones.
* In Asia, India loses Punjab and part of Kashmir. Afghanistan breaks into at least three ethnic pieces. The Philippines loses Muslim-dominated Mindanao. And a large part of Kazakhstan secedes to join Russia.
* In China, despite the longstanding dominance of the Han Chinese, Tibet and Xinjiang move out on their own. Taiwan is absorbed, while Inner Mongolia merges with independent Mongolia. Three new areas, Inner, North and Southeast China, gain autonomy, while developed Guangdong and Shanghai become quasi-independent economic hubs more like present-day Hong Kong than Beijing.
* In Africa, Ethiopia loses northern Eritrea and Tigre to secession and southern Ogaden to Somalia, while Kasai and mineral-rich Katanga secede from Zaire. Sudan splits into two. And South Africa splits into three pieces, creating "Azania" and "Zululand" in the process.
* In the Americas, Brazil breaks up into three autonomous pieces; Canada, as it has been known, disappears altogether; Mexico separates into four or more distinct pieces, and over time, even the United States takes on different form.
The dimensions of change are almost certain to provoke an international debate over the next decade on a basic issue:
Should the world's current powers give priority to the right of self-determination, thereby potentially threatening the current configuration of states? Or should they be committed to preserving territorial integrity--potentially at the expense of individual rights?
The United States was founded on the principle of self-determination, but since the onset of global change in 1989 Washington has supported territorial integrity in both Yugoslavia and Iraq--largely due to fears of fragmentation and its rippling effect both in the Balkans and in the Persian Gulf.
"The tendency now and in the future will be to preserve the status quo," said the State Department's Wood. "The United Nations is the best example. Its member states are recognized governments with control over defined space."
But experts at this month's 27th International Geographical Congress in Washington suggested self-determination will often prevail.
More than ever before, "political movements are inclined toward a subdivision within states," said Eva, the Italian geographer.
Since up to a third of the world's current states face border challenges either from neighboring nations or from minorities at home, geographers are already urging steps to prevent repetitions of the bloody conflict in what used to be Yugoslavia.
"What we will need is a U.N. commission on border modification to adjudicate and initiate negotiations before fighting erupts," said H.J. de Blij of Georgetown University.
In the longer term, the political geographers think the importance of borders will actually wane, as economic and technological interdependence span not only states, but continents.
"The notion of boundaries as we've known them, in terms of absolute sovereignty and legalities, will in time dwindle," Minghi said.
In the meantime, however, the number of states will grow.
"For the next decade, we cannot stop this trend," said Eva. "Afterward, the wish for cooperation will prevail. I am a pessimist for the next decade, but I'm optimistic over the long term."
THE GEOGRAPHERS
The maps of the world in the year 2000 presented here and on the cover are compilations of separate maps drawn by six of North America's most noted political geographers. On many new borders they agree; on others they diverge. The participants:
* William B. Wood, chief geographer, U.S. State Department
* Lee Schwartz, geographer, U.S. State Department
* David B. Knight, chairman of International Geographical Union (IGU) Commission on the World Political Map
* H. J. de Blij, professor, Foreign Service Institute, Georgetown University
* George Demko, director of Rockefeller Center, Dartmouth College
* Stanley D. Brunn, member of IGU Commission on the World Political Map, and professor, University of Kentucky
21st-Century Asia? China will develop several autonomous regions and absorb Taiwan, the two Koreas will reunite and ethnic groups will form alliances across national borders in this view of the future.
Regions splitting away from one country and becoming part of another:
A. Northern Kazakhstan becomes part of Russia
B. Northwestern tip of Tajikistan and part of northern Afghanistan become part of Uzbekistan
C. Northeastern part of Afghanistan joins Tajikistan
D. Pushtuns of southeastern Afghanistan join their ethnic brethrn in Pakistan, forming newcountry of Pushtunistan
E. Muslims in northern Kashmir gain self-rule and join their clansmen in Pakistan
H. The Chinese region of Inner Mongolia joins independent Mongolia
P. Sarawak becomes part of Indonesia
Cities or regions becoming autonomous:
G. China's Xinjiang province
I. Chinese region of Tibet
J. Northeastern China
L. Shanghai
N. Southeast China
X. Guangdong
New state:
F. India's Punjab state gains greater autonomy and moves toward unification with the Pakistani state of the same name in a "Greater Punjab"
Countries disappearing:
O. Papua New Guinea is absorbed into Indonesia
U. Bhutan becomes part of India
Countries dividing:
Q. Cambodia divides along Mekong River into East Cambodia and West Cambodia R, S & T. Myanmar divides into three separate entities - East Burma (R), Rangoon (S) and West Burma (T)
V. Northern Sri Lanka becomes separate Tamil homeland
W. Mindinao breaks off from Philippines
21st-Century Asia? China will develop several autonomous regions and absorb Taiwan, the two Koreas will reunite and ethnic groups will form alliances across national borders in this view of the future.
Los Angeles Times August 25, 1992|ROBIN WRIGHT |
http://articles.latimes.com/print/1992-08-25/news/wr-6109_1_21st-century

sâmbătă, 28 iunie 2014

100 de probleme – o singură cauză

Alex Sybinschi
România 2014: peste 100 de probleme – o singură cauză:

Sănătate:
Codex alimentarius
OMG (Organisme Modificate Genetic – Monsanto)
Popor îmbolnăvit
CANCERUL ESTE VINDECABIL!
Mâncare otravă plină de chimicale
Noi mâncăm fără să ne hrănim.
Apă potabilă nepotabilă
Vaccinuri – o minciună toxică
Mortalitate infantilă ridicată; Spor natural negativ
Poluare atmosferică toxică (mai ales în marile oraşe) – români condamnaţi la boli şi cancer
……………………………………………………..
Bănci, bani, sărăcie:
Împărţirea bogăţiei în mod inechitabil – puţini bogaţi care îi asupresc pe cei mulţi săraci care le produc avuţia
Salarii mizere. Pensii de mizerie
Dispariția banilor lichizi va însemna sclavie totală!
Preţuri mari (locuinţe, benzină, alimente, energie, chirii, întreţinere etc)
Rate apăsătoare
Bănci mafiote. Banii produşi în România pleacă în afară.
Comisioane nesimţite la bănci – printre cele mai multe şi mari din Europa
Cerşetori pe stradă
Lipsă locuri de muncă. Ore peste program neplătite
Supravieţuim, nu trăim
Sărăcie şi sărăcie lucie – popor fără trai decent
Blocarea intenţionată a apariţiei energiei GINA (gratuită, infinită, nepoluantă şi accesibilă tuturor) care ne-ar ajuta enorm
Zeul banului – banii sunt centrul universului
Datoria externă peste 100 mld euro – suntem vânduţi şi sclavii străinilor
Consumerism. Mall-urile şi supermarketurile (capital străin) distrug economia locală autohtonă
Firmele mici și cinstite (adevărata economie a României) nu fac față taxelor mari. Marile corporații străine au regim preferențial în România
Taxe şi impozite nesimţite – sursă de bani pentru hoţi
……………………………………………………..
Supraveghere, internet, telefon:
Suntem supravegheaţi – tot ce comunicăm (internet, telefon etc) se înregistrează
Carduri cu CIP (microcip, RFID, acte şi carduri electronice – pentru controlul populaţiei etc)
……………………………………………………..
Ecologie:
Afacerea Roşia Montană – un proiect criminal
Gaze de şist (fracturare hidraulică – fracking) – adio apă potabilă
Microhidrocentrale pe râurile de munte
Nereciclarea deşeurilor şi poluarea mediului
Gropi de gunoi în natură
Deşeuri toxice străine aduse în România
Dezvoltare haotică a aglomerărilor urbane
Spaţii verzi insuficiente în oraşe
Arii protejate afectate în diferite moduri

Inundaţii
Distrugerea pădurilor şi a pădurilor virgine
Potenţial turistic valoros dar nevalorificat
Furtul resurselor naturale de către străini (metale rare, petrol şi gaze, lemn etc) fără jenă faţă de mediu şi sănătatea oamenilor
……………………………………………………..
Istorie:
Situri arheologice preţioase neconservate, nevalorificate sau chiar distruse
Ascunderea adevărului şi trunchierea istoriei reale (legionari, holocaust, Ceauşescu, Lovitura de stat din ’89)
Marginalizarea nedreaptă a strămoşilor noştri daci
……………………………………………………..
Politică, cine conduce lumea:
Retrocedări ilegale – Transilvania furată
Industrie la pământ – economie la pământ
Distrugerea mentală a românilor (şcoală, mass media, TV, ziare colorate, gunoi mediatic, mondenităţi, vedete, bârfe etc)

Rom în loc de ţigan
Drame în orfelinate
Promovarea legii junglei (fiecare pentru el) în loc de cooperare şi împărţirea resurselor

Preoţi îmbârligaţi politic
Imaginea publică a României distrusă în ochii străinilor
Rea credinţă, furt, corupţie, mafie, incompetenţă, aroganţă şi tupeu în instituţiile publice
Monopoluri (energie, petrol, benzină, curent electric etc)
Domeniul C-D nesusţinut corespunzător
Lipsă de transparenţă în afacerile publice

Sistem electoral nemernic imoral şi fraudabil – „pleacă ai noştri, vin ai noştri”
Alegeri electorale prea RAR (timp de furat berechet) – „Alegeri anuale pân’ la rezolvare!” – o posibilă soluţie
Rea credinţă, incompetenţă, aroganţă şi tupeu în instituţiile publice
Presă vândută intereselor anti-româneşti
Corporaţia face legislaţia
Mafie în domeniul fondurilor UE. Prea puţine fonduri atrase (mai mult dăm decât luăm)
Educaţie la pământ (premeditat). Părinți și profesori needucați => copii needucați => țară fără viitor
Sănătate la pământ (premeditat). Medicamentele otravă țintesc efecte/simptome, nu cauza bolii! Industria farmaceutică – o mare afacere pe spinarea bolnavilor

Apărare la pământ (premeditat).
Invenţii româneşti valoroase, nevalorificate şi abandonate
Birocraţie sufocantă
Modificarea Constituţiei în favoarea mafioţilor
……………………………………………………..

Justiţie, nedreptate, hoţi, mafioţi:
Hoţii şi mafioţii trăiesc în libertate şi în bunăstare materială
Mafie la cel mai înalt nivel
Sclavii străinilor din Parlament, Guvern, Preşedinţie şi instituţiile publice de la nivel central şi local sunt INFRACTORI
Abuzuri Jandarmerie şi Poliţie. Jandarmeria apără hoţia!
Instituţii publice în slujba infractorilor (vezi ANAF, Vămi, Parchete)
Procurori vânduţi (acolo unde trebuie)
Judecători vânduţi (puţini, dar în poziţii cheie)
Dosarele grele nu apar – dacă apar nu ajung la judecători cinstiţi
Mafioţi prieteni cu poliţia şi cu politicieni
Instituţii publice căpuşate politic
Şpăgi peste tot
……………………………………………………..
Ruperea României, sclavie, distrugerea identităţii naţionale:
Părinţi plecaţi afară, copii lăsaţi în ţară. Distrugerea tinereții în cluburi
O grămadă de timp pierdut doar pentru supravieţuire de la o lună la alta
România = colonie a SUA+UE. Suntem sclavi moderni exploataţi
Valori morale distruse – promovare de non-valori
Popor docil exploatat de forţe din umbră prin mecanisme moderne – sclavie ascunsă
Popor dezbinat – dezbinare între cetăţeni şi între diferite categorii sociale sau diferite etnii
Distrugerea identităţii naţionale (credinţă, Biserică, familie, moralitate, daci)
Dreptul democratic la adunare și manifestare distrus. Mișcările de protest spulberate în forță
Îmbrăţişarea conceptului de „politically correct”.
Nu cumva să zici ceva de evrei, tigani sau gay.
Multiculturalism impus. Globalizare forţată.
Promovarea pornografiei, sexului, dezmăţului şi homosexualităţii
Ruperea României – Ungaria luptă pentru anexarea Ardealului
Popor ignorant şi uşor de manipulat care nu pricepe ce i se întâmplă
Regionalizare = dispariţia României ca stat naţional
Exterminarea românilor şi repopularea României cu o altă etnie în mod premeditat şi ascuns (?) (vezi Ion Coja)
Depopularea ţării prin sărăcie, îmbolnăviri, sinucideri, decese premature, emigrare (peste 7 mil români plecaţi în 23 de ani pe timp de pace – caz unic în lume?)

Copii şi tineri supradotaţi irosiţi. Furtul resurselor umane valoroase
Tineri inteligenţi şi oameni de valoare plecaţi peste hotare
Gramatica limbii române – o necunoscută pentru mulţi români
……………………………………………………..
Agricultură:
Potenţial agricol extraordinar dar nevalorificat
HAARP ne poate modifica vremea și distruge agricultura
Deşertificare. Lipsă sistem de irigaţii
Pieţele pierd războiul cu supermarketurile
Samsari în agricultură
Ţărani români nesusţinuţi. Se doreşte ca fermele mici să dispară
Vânzarea terenurilor către străini
……………………………………………………….
Acestea și multe altele sunt PROBLEME ALE ROMÂNIEI ȘI LE ȘTIM! LE CUNOAȘTEM! LE SIMȚIM! GATA! DE AZI SĂ NU MAI PIERDEM TIMPUL PREZENTÂNDU-LE, ÎNȘIRÂNDU-LE, PLÂNGÂNDU-NE DE ELE! DE ACUM SĂ TRECEM LA PARTEA CU ADEVĂRAT IMPORTANTĂ, LA CONȘTIENTIZAREA FAPTULUI CĂ TOATE ACESTE PROBLEME SUNT EFECTE ȘI CĂ ELE AU FOST PREMEDITATE. SĂ NE DIRECȚIONĂM ATENȚIA CĂTRECAUZA ACESTOR PROBLEME!

CEI CARE CONDUC LUMEA DIN UMBRĂ acţionează PRIN infiltrare, asasinate, şantaj, mită (bani, sex, funcţii publice, putere), CONDUC, CONTROLEAZĂ, CĂPUŞEAZĂ şi STĂPÂNESC marile corporaţii, guverne, instituţii internaţionale (UE, FMI, NATO, ONU etc), bănci, instituţii şi marionete politice de la nivel naţional şi REUŞESC CUCERIREA, COLONIZAREA, EXPLOATAREA şi DISTRUGEREA României (şi a altor ţări) FĂRĂ RĂZBOI VIZIBIL.

DE AICI REZULTĂ TOATE PROBLEMELE NOASTRE ACTUALE !!!

CÂT MAI RĂBDĂM? CÂT MAI ACCEPTĂM SĂ FIM O COLONIE? CÂT MAI ACCEPTĂM SĂ FIM SCLAVII ACESTOR CRIMINALI CARE CONDUC ASTĂZI ŢARA?

CARACATIŢA MAFIOTĂ

"Nu ştiu dacă e bine, domnu’ chestor!”
CARACATIŢA MAFIOTĂ - legăturile transpartinice, reţeaua securiştilor, şantajul mafiei şi rotirea cadrelor pe scena politică
1- Chestorii Constantin Manoloiu si Pavel Abraham, suspectati ca ar fi luat mita de la Fathi Taher
2- Anghel Andreescu resuscitează Mafia de la Interne
3- Basescu il ameninta pe Seful de la Evidenta Populatiei VIDEO
Chestorul Manoloiu a fost ameninţat direct de Traian Băsescu, iar la câteva zile distanţă a fost ridicat de procurori pentru audieri. “Decizia de ieri a CCR a fost declanşată de un chestor care i-a scris Ministrului de Interne după ce acelaşi chestor dăduse cifrele, dar ieri dimineaţă a scris că cifrele nu sunt bune. Nu ştiu dacă e bine domnu’ chestor. Aţi minţit ori înainte de organizarea referendumului, ori ieri. Eu v-am făcut chestor. Nu ştiu dacă e bine, domnu’ chestor!”, a atacat Băsescu.
http://youtu.be/Vn-ugnRdFBo
Ministerul Administrației și Internelor este paralizat, la ora actuală, de activitatea grupurilor de interese transpartinice care au fost resuscitate odată cu revenirea chestorului șef Anghel Andreescu, la șefia Departamentului Ordine şi Siguranţă Publică • Împreună cu Anghel Andreescu, a aterizat la Interne și controversatul comisar de poliție Remus Șpan, finul chestorului Pavel Abraham și, totodată, protejatul patronului firmelor „Romstrade" și „Blue Air", Nelu Iordache, dar şi favoritul Noricăi Nicolai • Aflat în relații foarte apropiate cu Gabriel Oprea, Virgil Ardelean și Ioan Rus, Anghel Andreescu mai este cunoscut ca fiind împlicat în contrabanda cu țigări din nordul țării.
Doi chestori din aparatul central al Ministerului de Interne sunt suspectati ca ar fi primit, in perioada 1998-1999, mita 500.000 de dolari de la omul de afaceri iordanian Fathi Taher, in schimbul prelungirii vizei de sedere in România. Dosarul, aflat in lucru la DGA, ii vizeaza, spun surse judiciare, pe seful Corpului de Control al MAI, chestor Constantin Manoloiu, fost sef al Directiei pentru Straini, si pe secretarul de stat Pavel Abraham, actualmente presedinte al Agentiei Nationale Antidrog
Pâna in prezent, presupusa spaga a fost tinuta la „sertar“, desi fapta s-ar fi petrecut cu aproape zece ani in urma. MAI nu a luat nici o masura pentru lamurirea situatiei, iar DGA, unde se afla in lucru acest dosar, nu a reusit sa finalizeze ancheta sau sa ceara conducerii MAI masuri impotriva celor doi chestori. Mai mult, acest scandal izbucneste la o saptamâna dupa ce procurorul Marian Sintion a demisionat, motivele sale fiind prezentate intr-un raport inaintat ministrului Vasile Blaga, document clasificat cu „secret de stat“
Seful Corpului de Control, Constantin Manoloiu, sustine ca nu il cunoaste pe Fathi Taher, ca nu a intervenit niciodata pentru a-i rezolva iordanianului problemele legate de viza de sedere si ca altcineva s-a folosit de numele sau in aceasta problema, iar „acea persoana va raspunde in fata legii“. Manoloiu precizeaza insa ca Fathi Taher avea toate documentele in regula la momentul in care Directia pentru Straini i-a prelungit, in repetate rânduri, perioada de sedere in România.
Doi chestori din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor sunt cercetati de DGA, fiind suspectati ca ar fi primit mita o jumatate de milion de dolari de la un controversat om de afaceri iordanian. Este vorba despre chestorul Constantin Manoloiu, actual sef al Corpului de Control al ministrului administratiei si internelor, fost sef al Directiei pentru Straini si Probleme de Migratie, si de chestorul Pavel Abraham, secretar de stat la MAI si presedinte al Agentiei Nationale Antidrog. Surse judiciare au precizat faptul ca persoana care ar fi dat respectiva mita este iordanianul Fathi Taher, pentru a-si prelungi, in doua rânduri, viza de sedere in România, prima data pentru 12 luni in 1997, iar a doua oara pe 24 de luni, in 1999.
Surse judiciare au declarat pentru ziarul “Gardianul” ca doi chestori din MAI ar fi cercetati, fiind suspectati ca ar fi primit mita aproximativ o jumatate de milion de dolari de la un om de afaceri iordanian. Anchetatorii mai sustin si faptul ca la dosar exista un document din care reiese ca unul dintre cei doi chestori a dat indicatii lucratorilor Directiei pentru Straini si Probleme de Migrari pentru rezolvarea situatiei.
Cerere rezolvata in aceeasi zi
Prima cerere facuta de iordanianul Fathi Taher inregistrata la Directia pentru Straini este datata 17 noiembrie 1997, afaceristul solicitând prelungirea vizei de sedere in România pe o perioada de 12 luni. Taher intrase in România, prin Aeroportul Otopeni, cu zece zile inainte. Scopul declarat de iordanian pentru prelungirea vizei erau afacerile derulate prin firma Royal Team SA. Pe cererea inregistrata la Directia pentru Straini apar doua adnotari, prima specificând faptul ca firma Royal Team are o cifra de afaceri de 2,3 miliarde de lei, motiv pentru care seful serviciului s-a simtit indreptatit sa solicite “rog aprobati 1 an”. Sub aceasta indicatie apare aprobarea sub forma unui “Da” si semnatura unui locotenent-colonel “R.N.”. Interesant este rapiditatea cu care ofiterii Directiei pentru Straini au actionat pentru a-i rezolova problema iordanianului Taher. Astfel, cererea depusa pe 17 noiembrie 1997 a fost solutionata favorabil chiar in aceeasi zi, numarul vizei acordate fiind 327885/ 17.11.117.
«De a finaliza, ca a fost trimisa de catre dl Col. Manoloiu»
A doua cerere facuta de Fathi Taher catre aceeasi institutie, aflata in subordinea Ministerului de Interne, este datata 27 octombrie 1999 si are, in mod surprinzator, un parcurs aproape identic cu cea din 1997. Astfel, Taher solicita prelungirea vizei de sedere in România pe o perioada de doi ani, pentru aceleasi motive – afacerile societatii Royal Team SA. Pe aceasta cerere, ale carei copii se afla in posesia noastra, apare o adnotare, in atentia “Mr. Constantin Doina, DSPM”, cu o indicatie extrem de precisa: “de a finaliza ca a fost trimisa de catre dl. col. Manoloiu”. Mentiunea este scrisa de aceeasi persoana ca si in cazul adnotarii pe cererea din 1997, iar solicitarea lui Taher a fost avizata favorabil in regim de urgenta, adica la 24 de ore de la inregistrarea cererii. Potrivit unui alt document aflat la dosar, Fathi Taher a primit viza nr. 778135/ 28.10.1999, pe o perioada de 6 luni. Ulterior, Taher a dobândit cetatenia româna. Surse din rândul anchetatorilor care instrumenteaza posibila mituire de catre Taher a lui Constantin Manoloiu au precizat ca, la momentul acordarii acestei ultime vize pe o perioada de 6 luni, iordanianul nu indeplinea conditiile legale pentru obtinerea acestei vize.
Procurorul Sintion nu comenteaza
Surse MAI, preluate de mass-media centrala, sustin ca, alaturi de actualul sef al Corpului de Control al ministrului Vasile Blaga, chestorul Constantin Manoloiu, in dosarul privind presupusa mita de o jumatate de milion de dolari, mai este cercetat si secretarul de stat Pavel Abraham, presedintele Agentiei Nationale Antidrog, organizatie care, de altfel, spun sursele, ar fi fost sponsorizata prin diferite firme de catre iordanianul Fathi Taher. Deocamdata, aceste afirmatii nu au fost comentate de niciunul dintre cei doi chestori suspectati si nici de conducerea MAI. Contactat telefonic, fostul director al DGA, procurorul Marian Sintion, nu a dorit sa comenteze in vreun fel informatiile cu privire la acest dosar instrumentat de directia la conducerea careia s-a aflat pâna saptamâna trecuta. Este posibil ca aceasta speta sa-i fi fost adusa la cunostinta ministrului Vasile Blaga, in raportul de motivare a demisiei lui Sintion, document care este clasificat ca “secret de stat”.
Seful Corpului de Control neaga acuzatiile
Faptele de care sunt suspectati cei doi chestori pot fi un motiv suficient de puternic pentru declansarea controlului la DGA, operatiune care a si dus la demisia sefului acestei unitati. De altfel, DGA mai are in lucru dosare privind modul in care mai multi angajati ai MAI si-au achizitionat locuintele de serviciu, pe sume derizorii, cu toate ca aveau in proprietate si alte imobile. Unul dintre acestia este comisarul-sef Constantin Rotaru, adjunct al lui Manoloiu. Seful Corpului de Control ne-a transmis, prin intermediul Directiei Generale de Informare si Relatii Publice, punctul sau de vedere in care neaga toate acuzatiile. El sustine: “Nu am avut relatii de natura personala sau profesionala cu Fathi Taher, nu-l cunosc si nici nu am sprijinit vreun interes al acestei persoane. Daca cineva s-a folosit de numele meu pentru rezolvarea vreunei probleme, acela va raspunde conform legii”. De asemenea, Constantin Manoloiu sustine ca cel care a a facut respectiva indicatie ca fiind din partea sa este seful Serviciului 1, iar ca mr. Constantin Doina este deja la pensie.
(Ion Alexandru , Eduard Pascu)
Abraham si Manoloiu, doua cariere «gemene»
Dezvaluirea care a izbucnit astazi in presa readuce in actualitate doi oameni care isi leaga destinele inca din 1995. Sigur ca acum, cand se discuta de tot felul de anchete, poate ca unele dintre cazurile care urmeaza sa le amintim par arhive sau povesti. In 1995, pe atunci colonelul Pavel Abraham preia conducerea Directiei Cercetari Penale din Inspectoratul General al Politiei. Imediat se face remarcat prin arestarea lui Zaher Iskandarani, poreclit pe atunci “Printul Banatului”, dar nepatat la acea vreme de nici o ancheta penala. In aceeasi perioada, sef de serviciu la aceeasi directie, in domeniul economic si transporturi era Constantin Manoloiu. Si acesta era cunoscut prin doua anchete care astazi nu mai inseamna nimic, “Shogunul”, prima ancheta majora in domeniul “Flotei” si “Incineratorul”, un caz de contrabanda cu tigari confiscate.
In 1997, dupa ce Conventia Democrata din Romania a preluat puterea, Abraham a fost numit inspector general al IGP. El a avut aici o viata scurta, fiind demis prin fax de o figura de trista amintire a guvernarii taraniste, ministrul de interne Gavril Dejeu, poreclit “Prodigy”. Abraham totusi a apucat sa-l promoveze pe Constantin Manoloiu la conducerea Directiei Cercetari Penale. Generalul a fost demis in noiembrie 1997 si trecut la “Cimitirul elefantilor”, scoala de perfectionare de pe Oltenitei. Manoloiu a mai supravietuit doi ani la conducerea directiei pentru ca se integrase perfect in campania anticoruptie declansata de Emil Constantinescu sub egida defunctului si neregretatului de nimeni Consiliu National de Actiune Impotriva Coruptiei si Crimei Organizate. Manoloiu a participat alaturi de Gheorghe Mocuta si Dan Ioan Cristescu (pe atunci “varfuri de lance” ale luptei anticoruptie) pe Razvan Temesan, fostul presedinte al Bancorex. In 1999, cand de lupta impotriva mafiei se alesese praful, Manoloiu a fost mutat la Directia Straini si Probleme de Migrari. Exact anul in care Fathi Taher a depus cererea de prelungire a vizei de sedere in Romania. La acea data, Abraham trecuse pe o linie si mai moarta, Centrul de Analize din cadrul Ministerului de Interne.
In 2001, schimbarea de putere il scoate pe Abraham de pe lista dinozaurilor si il transforma din nou in pur-sange arab, este propulsat secretar de stat pentru relatia cu Parlamentul. Bineinteles, el il ia alaturi pe Constantin Manoloiu, pe functia de consilier personal. In martie 2003, Abraham pleaca spre Agentia Nationala Antidrog, urmat tot de Manoloiu, de data aceasta pe functia de director. Drumurile lor s-au despartit la 1 octombrie 2005, cand Manoloiu devine seful Corpului de Control al MAI.
(Ioana Theodoru)
AID România ii cere demisia lui Constantin Manoloiu
“In calitate de Membru al Comitetului Strategic pentru monitorizarea Directiei Generale Anticoruptie (organism infiintat la cererea Uniunii Europene), AID România a convocat Comitetul Strategic al DGA in vederea audierii procurorului Marian Sintion si a sefului Comisiei de Control Vasile Nita, in vederea lamuririi situatiei de criza de la nivelul DGA. Facem precizarea ca am invitat sa participe la aceasta intâlnire si reprezentanti ai Comisiei Europene si ai ambasadelor care au activitati in derulare cu DGA. Comitetul va avea loc miercuri. De asemenea, AID a luat act de declaratiile ministrului de interne Vasile Blaga referitoare la situatia a trei membri ai Comisiei de Ancheta care efectueaza controlul asupra DGA. Ca urmare, datorita aparentului conflict de interese al acestora, AID ii cere demisia celui care a format aceasta comisie si care a transmis lista de investigatori la DGA: Chestorul Constantin Manoloiu (foto) – seful Corpului de Control al Ministrului de Interne, pentru asumarea raspunderii cu privire la situatia subordonatilor acestuia. De asemenea, având in vedere informatiile recente cu privire la dl chestor Manoloiu referitoare la o posibila «mita» primita de acesta, consideram ca este fireasca si normala suspendarea dlui Manoloiu din functie pâna la finalizarea anchetei de catre DGA”, se arata intr-un comunicat al AID, România, remis ieri redactiei de catre presedintele organizatiei, Alexandru Cumpanasu.
Sursa: Gardianul Marti, 13 martie 2007
2- Anghel Andreescu resuscitează Mafia de la Interne
Ministerul Administrației și Internelor este paralizat, la ora actuală, de activitatea grupurilor de interese transpartinice care au fost resuscitate odată cu revenirea chestorului șef Anghel Andreescu, la șefia Departamentului Ordine şi Siguranţă Publică • Împreună cu Anghel Andreescu, a aterizat la Interne și controversatul comisar de poliție Remus Șpan, finul chestorului Pavel Abraham și, totodată, protejatul patronului firmelor „Romstrade" și „Blue Air", Nelu Iordache, dar şi favoritul Noricăi Nicolai • Aflat în relații foarte apropiate cu Gabriel Oprea, Virgil Ardelean și Ioan Rus, Anghel Andreescu mai este cunoscut ca fiind împlicat în contrabanda cu țigări din nordul țării.
Revenirea chestorului şef Anghel Andreescu în fotoliul de secretar de stat al MAI, ca şef al Departamentului Ordine şi Siguranţă Publică, de săptămâna trecută, reprezintă o regrupare a cercurilor de interese care controlează de foarte mulţi ani acest minister. Debarcarea chestorului Vasile Căbulea, care era susţinut şi recomandat de către liderul PNL Alba, Teodor Atanasiu, şi înscăunarea chestorului pensionar Anghel Andreescu, înclină balanța intereselor către zone liberale mai greu accesibile grupării Antonescu.
Omul garantat de PNL și agreat de PDL
Chestorul Anghel Andreescu este perceput că fiind omul „garantat" de liberali, dar şi agreat de PDL. Apropierea acestuia de PDL se datorează relației foarte bune pe care a avut-o şi încă o are cu Vasile Blaga. De fapt, și acum, oamenii devotați lui Blaga, cum ar fi șeful Departamentului pentru Relația cu Parlamentul, Irina Alexe, și cei doi consilieri ai ministrului Mircea Dușa - Matei Stănciuc și Niculae Cheșnoiu, sunt în continuare la butoanele ministerului. Cel care a râvnit la fotoliul lui Andreescu este actualul șef al Departamanetului Schengen, Afaceri Europene şi Relaţii Internaționale, chestorul șef de poliție Marian Tutilescu, însă acesta nu a fost agreat de liberali, pentru că are „afinități băsiste și comportament duplicitar".
Traseul carierei: de la Ologu, la Andreescu
Cariera chestorului Anghel Andreescu (foto, jos), care înainte s-a numit Anghel Ologu, a atins apogeul în timpul guvernului Tăriceanu, când, pe 20 ianuarie 2005, a fost numit secretar de stat, şeful Departamentului Ordine şi Siguranţă Publică, în cadrul Ministerului de Interne, înlocuindu-l pe Toma Zaharia, zis și Generalul „Heroină". A ocupat acest post până în 2009, când, în urma unor conflicte cu fostul ministru Dan Nica, a trebuit să se pensioneze. Până în 1990, Ologu a fost ofiţer specialist III şi şef de catedră, dar şi şef de stat major la Centrul de Formare și Perfecţionare a Pregătirii Cadrelor de Poliţie „Nicolae Golescu" din Slatina (1984-1990). După Revoluție, a fost şef de stat major la Centrul de Studii Postuniversitare al MAI (1990-1997), comandant al Brigăzii Mobile de Jandarmi Bucureşţi (1997-1998), director al SPP (1998-1999), comandant al Jandarmeriei Române (1999-2001), iar apoi, director la Centrul de Studii Postuniversitare (2001-2005).
Debarcat de SPP, reabilitat de Jandarmerie
Anghel Andreescu a fost schimbat din funcţia de şef al SPP, după scandalul „Ţigareta II". În perioada în care a fost şeful Jandarmeriei Române, i-a avut printre subordonaţi pe Constantin Lecu şi pe Costică Silion, ambii intrați ulterior în atenţia şefului Direcţiei Generale Anticorupţie, Marian Sântion. Înainte de alegerile din 2000, Anghel Andreescu a fost „sprijinit" de Tudor Cerapin (prim-adjunctul său) şi de alţi „binevoitori", să se transfere la Centrul de Studii Postuniversitare din Șoseaua Olteniţei. După numirea lui Valentin Fătuloiu în funcţia de şef al IGPR, în 2005, Gelu Drăjneanu, prim-adjunctul, şi-a dat demisia şi a stat o scurtă perioadă la DGCCOA. La scurtă vreme, a fost invitat de Marian Sântion, directorul DGA, să preia funcţia de prim-adjunct al acestei Direcţii. Conform unor informaţii din interiorul MAI, Gelu Drăjneanu a fost determinat să iasă la pensie în urma presiunilor exercitate de Anghel Andreescu şi Dan Valentin Fătuloiu. În locul lui Drăjneanu, la Direcţia Generală Anticorupţie, ca prim-adjunct al lui Marian Sântion, a venit Remus Şpan, care, culmea, fusese acuzat de grave fapte de corupţie. El nu a reuşit să rămână decât câteva luni în acest post şi a fost trecut apoi ca şef de cabinet al lui Anghel Andreescu. Practic, tandemul Andreescu - Fătuloiu a tăiat şi spânzurat în Ministerul de Interne, între 2005 şi 2008, iar toţi cei care nu le-au cântat în strună au fost pensionaţi sau puși pe linie moartă.
Tandemul Andreescu - Fătuloiu, deranjat de Sântion
Singurul care a tulburat apele tandemului Andreescu - Fătuloiu a fost şeful Direcţiei Generale Anticorupţie (DGA), Marian Sântion. Atunci când acesta a început să deranjeze grupurile de interese din minister, a intrat în scenă ministrul de atunci, Vasile Blaga. Astfel, prins în menghina Blaga - Andreescu - Fătuloiu, Marian Sântion a fost nevoit să plece din fruntea DGA, prin demisie, dar în urma unui scandal de pomină. Un alt motiv pentru care Anghel Andreescu nu vedea cu ochi buni acţiunile DGA, coordonate la acea vreme de Marian Sântion, ţine mai degrabă de sentimente de „paternitate", decât de profesionalism. Este vorba despre condiţiile în care a fost îndepărtat Remus Şpan, şeful său de cabinet, din fruntea DGA. Punctul culminant al conflictului Sântion - Blaga a fost însă declaraţia lui Sântion, care l-a acuzat deschis pe ministrul Vasile Blaga de imixtiune în anchetele instituţiei. Într-o convorbire telefonică, Blaga i-ar fi spus lui Sântion, în legătură cu ancheta asupra şefului Jandarmeriei, Costică Silion: „Lasă-l în pace! Să te duci dracului, că n-a început lumea asta cu tine!". După această afirmaţie, MAI a emis un comunicat în care a precizat că „Vasile Blaga îl somează pe fostul şef al Direcţiei Generale Anticorupţie, Marian Sântion, să probeze acuzaţia adusă astăzi, privind o aşa-zisă intervenţie într-o cercetare derulată de DGA". În plus, Blaga a anunţat că îl va da în judecată pe Sântion, dacă acesta nu va aduce dovezile solicitate. Trebuie precizat că anchetele DGA coordonate de către Sântion i-au vizat la acea vreme pe secretarul de stat Anghel Andreescu (şef al Departamentului Ordine şi Siguranţă Publică al MAI), chestorul principal Nicolae Berechet (secretar general al MAI), chestorul principal Pavel Abraham (şeful Agenţiei Naţionale Antidrog), chestorul Constantin Manoloiu (şeful Corpului de Control al MAI), generalul Costică Silion (şeful Jandarmeriei Române), precum şi pe chestorul Petrică Vizitiu (directorul Direcţiei Resurse Umane a MAI).
Lista lui Sântion
Înainte de a pleca de la şefia DGA, Marian Sântion a făcut publică o listă a celor care alcătuiesc grupul de interese care gravitează în jurul Ministerului de Interne de la acea vreme:
• Abraham Pavel - chestor-şef, preşedinte al Agenţiei Naţionale Antidrog
• Alexandru Corneliu - chestor principal, director general al DGAERI, din cadrul MIRA
• Andreescu Anghel (fost Ologu) - chestor general, şef al Departamentului Ordine şi Siguranţă Publică
• Antonescu Olimpiodor - general de brigadă, prim-adjunct al Jandarmeriei Române şi şef de stat major
• Baci Cristian Constantin - chestor, director general al Direcţiei Juridice din cadrul MIRA
• Băcanu Mircea Ion - chestor, director general adjunct al DGAERI din cadrul MIRA
• Berechet Nicolae - chestor general, secretar general în cadrul MIRA
• Bontic Neculai - general de brigadă, Jandarmeria Română
• Crînguş Ion - general de brigadă, Jandarmeria Română, UM 0281 Bucureşţi
• Dan Mihai Marius - chestor principal, director general al Direcţiei Generale Medicale din cadrul MIRA
• Drăgoi Vasile - chestor, director general al Oficiului Român pentru Imigrări din cadrul MIRA
• Dumitrescu Doru - chestor, director general adjunct al Corpului de Control al Ministrului de Interne
• Dîrnă Constantin - chestor principal, prim-adjunct al directorului general al DGIPI
• Dincă Valeriu - comisar-şef, director al Diviziunii Protecţie din cadrul DGIPI
• Dinculescu Nicolae - chestor, secretar general adjunct în cadrul MIRA
• Fătuloiu Dan Valentin - fost şef al IGPR
• Făinişi Cristian - comisar-şef, director general adjunct al Direcţiei Generale Management Resurse Umane
• Fuică Lucian - chestor, director general al Agenţiei Naţionale Antidrog
• Georgescu Ionel - comisar-şef, director general adjunct al Direcţiei Generale Anticorupţie din cadrul MIRA
• Grigoroiu Marian Valentin - comisar-şef, director al Centrului de Psihologie MIRA
• Manoloiu Constantin - chestor, director general al Corpului de Control al Ministrului de Interne
• Mircea Alexandru - chestor, secretar general adjunct în cadrul MIRA
• Motoc Vasile - chestor, IGPFR
• Niţă Gabriel - chestor principal, adjunct al şefului Departamentului Ordine şi Siguranţă Publică
• Pătraşcu Iliuţă - comisar-şef, director general adjunct al Corpului de Control al Ministrului
• Păun Irinel - director general al Direcţiei Generale Anticorupţie din cadrul MIRA
• Pop Nelu - chestor principal, IGPFR, inspector general
• Popescu Marcel - chestor, preşedintele Clubului Sportiv Dinamo Bucureşţi
• Tudor Dănuţ - chestor, director general al Secretariatului General al MIRA
• Silion Costică - inspector general, şef al Jandarmeriei Române, UM 0351
• Vizitiu Petrică Constantin - chestor, director general Direcţia Generală Management Resurse Umane
• Voicu Costică - rectorul Academiei de Poliţie „Alexandru Ioan Cuza"
Finul lui Abraham, pionul lui Andreescu
Unul dintre pionii importanţi ai grupului de interese coordonat de către Anghel Andreescu, în perioada 2005-2009, mai ales în primul mandat al lui Vasile Blaga, a fost comisarul Remus Șpan. Acum, odată cu revenirea lui Andreescu la Interne, Șpan a fost reevaluat și deja a ajuns la ușa secretarului de stat, sub titulatura de consilier personal al acestuia. Cariera comisarului Remus Șpan a fost de la bun început fulminantă. A deţinut, pe rând, funcţiile de şef al Poliției Rutiere Baia Mare, şef al Poliției Baia Sprie, şef al Serviciului de Informaţii Maramureș al MAI şi şef al Serviciului de Informaţii Satu Mare al MAI. În 2003, Șpan a fost numit şef al Poliției Judiciare a PNA. În martie 2005, protectorii săi l-au ajutat să ajungă prim-adjunct al Direcţiei Anticorupţie din MAI. Promovarea sa în aceste funcţii s-a datorat şi faptului că este finul chestorului-şef Pavel Abraham, fost şef al IGP, precum şi relaţiei apropiate cu chestorul-şef Virgil Ardelean, şeful Direcţiei Generale de Informaţii a MAI (fostă UM 0215, actualmente 0962). Mai trebuie precizat că Remus Șpan a fost destituit din funcţia de director adjunct al DGA, de ministrul Vasile Blaga, „ca urmare a implicării acestuia în activităţi incompatibile cu funcţia deţinută şi cu specificul unităţii în care îşi desfăşoară activitatea. Blaga a fost informat la vremea respectivă, de structurile specializate ale statului, cu privire la existenţa unor date care probează faptul că directorul adjunct al DGA a intervenit pe lângă mai mulţi procurori, în favoarea unor poliţişti cercetaţi pentru comiterea unor infracţiuni.
Relațiile de succes cu finul lui Vasile Blaga
O altă relaţie „de succes" este Dumitru Pop - Remus Șpan. Cei doi sunt parteneri de afaceri, Șpan fiind reprezentantul intereselor lui Pop în București. Astfel, Remus Șpan coordonează activitatea unei firme de consultanță în construcţii a lui Dumitru Pop. Până de curând, Șpan a condus firma de securitate a societății ȚiriacAir, de pe Aeroportul Otopeni. Dumitru Pop, zis „Ofsaid", este finul senatorului Vasile Blaga, actualul preşedinte al PDL. Potrivit presei centrale, cei doi au deţinut în proprietate un hotel din centrul Vienei - Reither, care a fost vândut acum doi ani. Pop este un apropiat al fostei directoare a Vămii Halmeu, Nicoleta Dobrescu, arestată de DNA în primăvara acestui an, pentru complicitate la trafic cu ţigări şi luare de mită, în valoare de 430.000 de euro. În dosarul procurorilor, se precizează că banii pentru mită ajungeau la persoane politice foarte influente, aflate la putere. Doamna Dobrescu a fost pusă în funcţie în 2005, pe vremea când Vasile Blaga era ministru de Interne, şi a ocupat acest post până la sfârşitul anului 2009. De asemenea, potrivit presei, în 2005, Dumitru Pop, având conexiuni bune la București, a ajuns în biroul viceprimarului PDL de atunci, Răzvan Murgeanu, perfectând o relaţie durabilă cu Primăria Capitalei. Astfel, firma sa, SC Bella Consulting Construcții SRL, a semnat numeroase contracte cu bani publici, de milioane de euro. Tot în 2005, în urma inundaţiilor catastrofale din acel an, o altă firmă a acestuia, fără salariaţi şi fără utilaje, a primit din partea Ministerului Mediului un contract de 10 milioane de euro, pentru repararea digurilor distruse de ape, din Moldova şi Banat. De asemenea, „Ofsaid" a câştigat numeroase contracte de salubrizare în municipiul Satu Mare, prin firma Florisal SRL, controlată de către ginerele lui Ioan Rus, Vasile Puşcaş. Potrivit unui studiu întocmit de Institutul pentru Politici Publice, această societate oferă cele mai scumpe servicii de salubrizare din ţară, costurile acestora fiind de zece ori mai mari decât în Braşov şi, în medie, duble faţă de restul ţării. De la primăria Satu Mare, Dumitru Pop a încasat peste trei milioane de euro.
Tentaculele lui Șpan se întind în nordul țării
La începutul anului 2005, odată cu guvernarea PD-PNL, ia amploare traficul pe zonele Satu Mare și Maramureș. Rapoartele DGIPI, dar în special unul al SRI, trimis către CSAT, atestă faptul că începând cu primăvara lui 2009, reţeaua se extinde şi sporeşte numărul de treceri frauduloase. De multe ori, „există autoturisme de teren ale Poliției de Frontieră care asigură transportul de ţigări de contrabandă pe teritoriul României, ca şi depozitele de tranzit din judeţul Satu Mare". Începuturile reţelei pe zona Satu Mare - Maramureș datează din anul 2000, de pe vremea PSD, şi au la bază structurile Inspectoratului de Poliție Maramureș. Şef era atunci Vasile Mureșan, ca adjunct îl regăsim pe Nelu Pop (fost şef al Poliției de Frontieră), iar şef la DGIPI Maramureș, Remus Șpan. Şeful Poliției Baia Mare este Ioan Pop, zis „Rapidu'". Tot pe atunci, Ioan Pop devine nașul de cununie al lui Remus Șpan, alături de Pavel Abraham, pe atunci adjunct al IGP, fost adjunct al ministrului de Interne, apoi şef al Departamantului Antidrog al MIRA, pensionat forţat la finele anului 2008. În anumite cercuri informaţionale, din mai multe surse independente, se vorbeşte că Pavel Abraham ar fi tatăl natural al lui Remus Șpan.
Campanie împotriva incomozilor
În 2000, Ioan Pop, Nelu Pop şi Remus Șpan încep o campanie controlată, deopotrivă în presa locală și în cea naţională, prin documente furnizate de DGIPI şi folosind agenţii acestei instituţii pentru strângerea de dovezi compromiţătoare, împotriva lui Vasile Mureșan, un pion devenit incomod pentru grupare. Campania informatică are succes doar în ceea ce priveşte ţinta ei, Mureșan este mutat la Ministerul de Interne, iar Remus Șpan - care fusese la rându-i atacat în presă de către Mureșan - este numit şef la DGIPI Satu Mare. Adică în „inima" traficului de frontieră. Nelu Pop este trimis locţiitor la IJP Cluj, iar Ioan Pop „Rapidu'" este mutat la Poliţia T.F. (Transporturi Feroviare). Se poate spune că toţi au fost victime ale războiului mediatic, provocat de ei înşişi. Nu după mult timp, pe filiera PSD, Nelu Pop devine şef al IJP Cluj, iar mai apoi, este adus de Grupul de la Cluj, ca adjunct al IGP. În 2005, devine şef al Inspectoratului General al Poliției de Frontieră, funcţie pe care o deţine şi astăzi. Remus Șpan este numit, pe filiera Abraham, şef al Poliției Judiciare a DNA, iar în 2004, în urma unui scandal de casă, devine adjunct al Direcţiei Generale Anticorupţie.
Tandemul promovărilor cu dedicaţie
Se vede cum toţi, pe diverse filiere, au fost promovaţi în funcţii-cheie ale aparatului MIRA. Șpan este demis de Vasile Blaga, în decembrie 2005, în urma unui raport al şefului DGA, Marian Sântion, dar este numit, anul următor, adjunct al lui Nelu Pop, la Poliţia de Frontieră. Toţi au avut relaţii cu Grupul de la Cluj, cu „pepiniera" de la Universitatea Babeș-Bolyai (de unde provenea procurorul general Ilie Botoş, partener de karate - ambii centura neagră - cu Remus Șpan). În acest timp, Botoş aduce la DNA tandemul de procuroare Cristescu - Bica, din Satu Mare, foarte apropiate lui Remus Șpan, de pe vremea când era şef al DGIPI Satu Mare (Șpan şi Cristescu au reușit o captură controlată - „la pont" - de droguri). Astfel că protecţia reţelei ucrainene a început să se întărească în toate structurile statului, informative, de control, dar şi de anchetă. Iată un motiv pentru care diversele rapoarte despre traficul şi contrabanda cu ţigări ajungeau în dosare „blocate". La jumătatea lui 2006, tandemul Nelu Pop - Șpan îl numeşte şef al Poliției de Frontieră Satu Mare pe mai vechiul prieten Ioan Pop „Rapidu'", moment când, conform şi statisticilor, ia amploare contrabanda cu ţigări dinspre Ucraina. Tot în 2006, un mai vechi prieten şi protejat al lui Remus Șpan, Adiel Babici, este numit şef al Poliției de Frontieră la Vama Petea (cu Ungaria). La Vama Halmeu, a fost numit şef al Poliției de Frontieră Vasile Drăguş (adus de la Baia Mare), fost subaltern al lui „Rapidu'". Astfel că şi intrarea în ţară dinspre Ucraina, dar şi ieşirea spre Ungaria, au fost asigurate. În urma unor scandaluri locale, generate de Ioan Pop, Șpan şi Nelu Pop decid să-l sacrifice pe acesta, să-l scoată din zona de atenţie şi să-l mute şef la Direcţia Poliției de Frontieră Siret-Rădăuți (adică în celălalt punct al ţării de trafic cu ţigări din Ucraina). În locul lui „Rapidu'", este numit comisarul-şef Vasile Maxim, un fost subordonat, la DGIPI Satu Mare, al lui Șpan. Adjunctul lui Maxim este instalat Ioan Bud Tămășan, văr primar al lui Nelu Pop. Din 2008, Șpan este numit adjunct al DGIPI Central.
Protectorii
Protectorii grupului Șpan - Nelu Pop, în acea vreme, pe lângă Ilie Botoş, Pavel Abraham şi Ioan Rus, precum şi alte figuri marcante ale PSD-PNL-PD, au fost Norica Nicolai, dar mai ales Virgil Ardelean, care la acea vreme a informat Preşedinţia, despre legăturile PNL şi PSD, cu mafia ţigărilor. În mod paradoxal, Traian Băsescu n-a intervenit şi nici n-a folosit informaţia împotriva PNL şi PSD, poate şi pentru că afacerea se făcea în afara grupului Tăriceanu. Dimpotrivă, Băsescu s-a arătat de mai multe ori interesat de creşterea accizelor la ţigări şi de impunerea taxei de viciu, ştiut fiind că ambele măsuri încurajau şi mai mult contrabanda.
Doctorandul lui Oprea și favoritul Noricăi Nicolai
Mai departe, Șpan şi-a luat doctoratul în Siguranţă Naţională, sub coordonarea lui Gabriel Oprea. Culmea, Remus Șpan este autorul lucrării „Rolul informaţiei în combaterea corupţiei". În septembrie 2008, Norica Nicolai a încercat să-l impună pe Remus Șpan ca şef al DGIPI Central, după ce au fost „lucraţi", în presă, şeful de atunci al DGIPI - Petre Albu (maramureșean, la origine) şi Vasile Mureșan, ajuns şeful Serviciului Antifilaj. Tentativa eşuează, iar după alegeri, Remus Șpan dispare pentru un timp din prim-planul grupurilor de interese care gravitează în jurul Ministerului de Interne.
„Salvatorul” de la Romstrade
Cel care l-a angajat pe Remus Șpan după ce acesta a fost debarcat de la e Ministerul de Interne de către Cristian David, a fost Nelu Iordache, patron al Blue Air și Romstrade. În mandatul penelistului Ludovic Orban la Ministerul Transporturilor (2007-2008), Romstrade a ajuns în primele firme de construcții de drumuri din țară, mulțumită contractelor primite de la Orban. La vremea respectivă, Nelu Iordache a declarat că l-a angajat pe Remus Șpan „printr-o firmă de head-hunting" şi că pentru el nu are nicio importanță trecutul fostului comisar, afirmînd că „nu exiști dacă n-ai trecut niciodată pe la DNA". Până de curând, Remus Șpan a condus firma de securitate a firmei ȚiriacAir, de pe aeroportul Otopeni.
Niki Florescu
http://www.ziuanews.ro/dezvaluiri-investigatii/anghel-andreescu-resusciteaza-mafia-de-la-interne-85955
3- Chestorul Manoloiu a fost ameninţat direct de Traian Băsescu, iar la câteva zile distanţă a fost ridicat de procurori pentru audieri. “Decizia de ieri a CCR a fost declanşată de un chestor care i-a scris Ministrului de Interne după ce acelaşi chestor dăduse cifrele, dar ieri dimineaţă a scris că cifrele nu sunt bune. Nu ştiu dacă e bine domnu’ chestor. Aţi minţit ori înainte de organizarea referendumului, ori ieri. Eu v-am făcut chestor. Nu ştiu dacă e bine, domnu’ chestor!”, a atacat Băsescu.
See more at: http://www.dcnews.ro/motivul-personal-pentru-care-chestorul-a-semnat-adresa-anti-basescu_224674.html#sthash.UKRBD8wT.dpuf